Utålmodig allerede

MammaTT

Glad i forumet
Junibarna 2019
Noen flere som begynner å bli utålmodig allerede? Tenker litt det har sammenheng med et tungt svangerskap med mye trøbbel. Alt fint med jenta i magen hele veien, men jeg har slitt med kvalme, bekkenplager og innlagt på sykehus pga hjertet. Nå kom jeg over denne artikkelen om tegn på at fødselen nærmer seg. Kan huke av 5 av 8 punkt ;)

Jeg er 35+4, så hun bør vel holde seg inne litt til, men helt greit med et maibarn kjenner jeg! :p

https://www.abcnyheter.no/livet/2012/11/08/162252/tegn-pa-at-fodselen-naermer-seg

Har mye lengre tid igjen enn deg. Er litt utålmodig, men vil ikke bli ferdig på jobb heller. :p Men er sikkert mer klar for det om fem uker.

Jeg er så utålmodig at jeg holder på å dø! Skal sies at jeg har vært gravid siden midten av desember 2017 med kun 3 korte opphold på mellom 2 og 4 uker. Begynner å bli lei av å være gravid og veldig, veldig klar for å møte han :Heartblue

Hjelper vel ikke på at jeg nå etter 3 fantastisk fine og gode måneder plutselig har fått veldig vondt i bekken og øvre rygg mellom skulderbladene. Ble sykemeldt på tirsdag og i dag har jeg så vondt at jeg er sengeliggende :sad015

Dagens utblåsning fra meg :smiley-ashamed008

Last edited:
Jeg kjenner at jeg ikke er utålmodig, for jeg har en del ting jeg føler for å gjøre klart først. Men jeg kjenner at jeg er litt lei. Alt er veldig tungt og vondt for tiden.. Sover fryktelig dårlig, har mye kynnere og magen føles generelt stinn og skikkelig stram hele tiden. Men, holder ut i 5 uker til :Heartpink Føles litt lettere nå når jeg har en dato å forholde meg til.. Og nedtelling på antall kontroller, 3 igjen nå :hello2

Utrolig utålmodig! Vil ha henne ut nå :p men ja, tungt svangerskap så sikkert litt ekstra klar pga det!

Ikke så veldig utålmodig, men börjar bli tung og lei. Fick en liten støkk i magen når jag kom på att fødseln faktisk kommer å skje om 5-9 uker! Gruer mig litt till den nå som det närmar sig, samtidigt som det är utrolig spännande! Kan inte bestämma mig för om det är värst å vara höggravid med to små, eller on det är värre med tre små... så ja delade meningar från mitt håll :laughing021

Er veldig delt, fysisk sett skulle jeg gjerne vært ferdig med å gå gravid. Mentalt er det fint at det er igjen en liten mnd eller så.

Joining the club,.. Er utålmodig, men det er fordi jeg har vært gravid i over et år. Mista i sommer.
Vet at det beste for baby er å bli i hula litt til.
Håper ikke lillesøster er like treg som storesøster, da gikk jeg 9 dager over.

Ikke enda, men vet det kommer:hilarious: nå er jeg også bakerst i troppen ift termin æ. Så det har vel litt med saken å gjøre.

Ikke utålmodig enda. Ikke kan jeg krysse av så mye på lista du la ved heller :hilarious:
Kun økt energi! Jeg er i starten av baktroppen, så her har jeg ingen forhåpninger om noe som helst :hilarious:

Er ganske utålmodig nå ja. Det begynner å bli ganske tungt nå. Men mest fordi jeg har såååå lyst til å møte henne. Elske henne! Kose med henne :love017 svangerskapet har jo gått kjempefint!

Formen er kjempefin om dagen, og selv om ukene flyr avgårde så gleder vi oss veldig <3

Seks uker føles veldig lenge, selv om jeg vet at det går veldig fort. Fordelen med å være førstegangs er den herlige naiviteten med å ikke vite hva man går til :) Både i forhold til fødsel og barseltid.

Har lest mye, men tror det er annerledes å oppleve det selv. Så her telles dagene, lillefrøkna er veldig velkommen noen dager/uker før termin :dummy1:

Ikke så veldig utålmodig, men börjar bli tung og lei. Fick en liten støkk i magen når jag kom på att fødseln faktisk kommer å skje om 5-9 uker! Gruer mig litt till den nå som det närmar sig, samtidigt som det är utrolig spännande! Kan inte bestämma mig för om det är värst å vara höggravid med to små, eller on det är värre med tre små... så ja delade meningar från mitt håll :laughing021
SPOT ON! Sånn jeg har det også.
Dritt ei av å være gravid, men enda verre med tre små..

SPOT ON! Sånn jeg har det også.
Dritt ei av å være gravid, men enda verre med tre små..

ikke sant! men så deilig å få kroppen sin noenlunde tillbaka, kunna bevege sig som man vill och faktiskt kunna leka med de andra på golvet utan å känna att kroppen nesten går av på mitten... :hungover:

Back
Topp