Usunt?

~Frøken Lykkelig~

Elsker forumet
Er taco virkelig SÅ usunt som Grete Roede skal ha det til? Er det virkelig nesten 600kcal i 3 små wrap? Tenkte å bytte ut vanlig kjøttdeig med kyllingkjøttdeig, rømmen med creme fraise og ha i mer grønnsaker...?!
Blir det da SÅ usunt? Syns ikke disse fullkornswraps'a er no spesielt gode [&:]

Og knekkebrød, hvilket anbefaler du?

Dette ble mye på en gang gitt[:)][;)]

ang. taco kan jeg ikke svarer deg.

men ang knekkebrød er egentlig alle Ryvita knekkebrødene gode! min favoritt er Ryvita sesam :)

Ja,det er mye kcal i taco.
I en fullkornslefse er det 205 kcal.Det vil si at man kan ikke spise 3 lefser til middag.
Jeg koser meg gjerne med taco,men spiser bare 1 lefse med tilbehør og etter den tar jeg bare en porsjon med salat.
Jeg dropper osten og rømmen,men litt dressing må jeg ha i lefsen min.
Når jeg gjør det slik så får jeg en god middag på tilsammen 4-500kcal.[:)]

ja var i butikken i stad og så antall kcal. Hjelp!
Da blir det ikke taco på meg i helga! Må stramme inn, har mensen så er redd jeg fyker opp denne uka..

En wraps/ lompe er det 200 kcal i, så ja det stemmer [;)] men vist du dropper rømmen, osten, maisen og spiser
bare en lompe, velger karbonadedeig istedenfor, har du allerede gjort måltidet "mye" sunnere [;)]

jeg spiser en mega stor lefse fremfor 2 små jeg

jeg liker best rugsprø av knekkebrød nå om dagen.. litt lei av ryvita, men de er soleklart nr to. Liker best vanlige ryvita.

Det stemmer dessverre det med taco, jeg pleier da å ta lassevis med salat og grønnsaker, topper det med litt karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig, strør over litt lett gulost, og har litt mager kesam på siden. så knekker jeg opp et skjell, og strør over på toppen. Smaker digg det og!

Back
Topp