Ustelt greit eller ekkelt

louis22

Elsker forumet
Ser på alle bilder av fødsler osv at damene ser ut som huleboere nedentil?? syns det er både ekkelt og urenslig og ikke holde orden der nede selv om man er gravid.. jeg er mere opptatt en noenga av hygiene og velkvære en før skrubber og smøre og tar godt vare på meg selv.,,, mange som forfaller i forbindelse med barn hvorfor det??

Vet bare med meg selv at sist gang jeg skulle frisere der nede var det ufattelig slitsomt og vanskelig å komme til nå som magen er blitt så stor. Ikke så lett å se heller... [&:]
Vet ikke om jeg blir å fjerne alt igjen, men kommer til å være flittig med saksa, prøve i hvertfall!
Men jeg vasker meg selvfølgelig hver dag!

Vasker meg da hver dag, men hår der nede er ikke greit nei. Bort med alt, ukristelig å ha hår der nedem eller kanskje omvendt[8|]

ha ha jeg syns det er ekkelt og ha hår der nede klarer jeg ikke fjerne det selv etterhvert får sambo ta i et tak.. her er det buskeløst for alle penga!!

Menjeg blir så sår ved å ta de håra inni skrittet lissom og det klør så jævli, neon gode tips?

ja de fleste er jo plaget av utflod og da er det jo ikke fint med det hengende i håret"""
uff ikke bra men ser det i dusjen på treningen osv alle er så ustelte der nede...mulig jeg er rar som ser sånt men...

kjøp deg en skikkeligh barber såpe på apoteket eller på et parfymeri.. ikke den dritten dra gillette... og barber med ny høvel hver gang det gjør jeg_!!

den heter EXUVIANCE PURIFYING CLEANSING GEL den er yil ansiktet opprinnelig men er helt super til barbeing .. hudpleieren jeg går til anbefalte den til typen.. han var plaget med nupper osv det var jeg også men ikke nu lengre he he

Jeg vasker meg og steller meg godt hver dag, jeg barberer, og når jeg ikke klarer det lenger så får jeg heller bruke speil, eller så får jeg få hjelp av samboer, orker ikke hår nedentil..

Og jeg smører meg med god krem på kroppen hver eneste dag[:)]

Jeg trenger ikke se ut som en dass selv om jeg er gravid liksom..

Self. vasker jeg meg hver dag, er det noen som ikke gjør det da????
Jeg barberer meg oxo, sambo synes det er ekkelt med hår der... og jeg er enig i det, mer renslig!
Kommer ikke til å slutte med det selv om jeg skulle bli gravid!

hvor kjøpte du den da?
ORIGINAL: louis2

den heter EXUVIANCE PURIFYING CLEANSING GEL den er yil ansiktet opprinnelig men er helt super til barbeing .. hudpleieren jeg går til anbefalte den til typen.. han var plaget med nupper osv det var jeg også men ikke nu lengre he he

Når jeg først barberer tar jeg alt ja! [:)]

kjøpte den av hudpleieren men den får du på parfymeri tenker jeg eller en hudpleiesalong koster vel 250 men er drøy!!

Ikke hos meg nei...

Back
Topp