ustabille hormoner???

lulan

Forelsket i forumet
noen som har litt for masse hormoner??? synset så synd i sambo jeg, for jeg griner i ett kjør, å føler at jeg aldri får nokk oppmerksomhet med han:(  føle han kan trene å holde seg i form , mens jeg forfaller. .

noen som har det slik?

Vel, jeg gråter ikke så veldig mye, men er heller litt mer motsatt. Agressiv mot samboer stakkars! Too mutch hormones her i gården også

Jeg tar veldig lett til tårene, nesten litt slitsomt for slik er jeg virkelig ikke til vanlig;-)

kan føle meg ensom av og til og da begynner jeg å gråte hvis han gir meg oppmerksomhet. akkurat som jeg har savnet det lenge... er ikke bare greit å være gravid nei. jeg føler også at jeg forfaller... alle sier jeg er fin, men følelsen av å legge på seg så masse tar på synes jeg :/ så vet værtfall litt hvordan du har det. vi får glede oss til resultatet av graviditeten! ;)

Er litt hormoner her også! Spesielt nå når han snart har vært vekke på jobb i 2 uker, kjenner at jeg har et ekstremt behov for nærhet nå! Blir trist av det noen dager, og oppgitt av det andre dager.

Tanken på at jeg forfaller og at han er like flott som alltid er heller ikke god..Så kjenner meg igjen i det dere sier. Hvor er sympatikiloene hans?! Hahaha!!

Back
Topp