Ustabil hjertelyd

tulla29

Forelsket i forumet
Har noen av dere opplevd at hjertelyden til bebien har vært ustabil?

Var hos legen på kontroll idag, og jeg hørte tydelig at hjertelyden var ustabil. [&:] For meg hørtes det ut som om den hoppet over et dunk innimellom. Legen sa det var et ekstra dunk, ikke vet jeg, men jeg sjekket blodprosenten og den var bra. Han ville egentlig at jeg skulle på føden for sjekk der, så ringte dit. Virker som om han snakket med vakt på gyn, dit han sa han skulle ringe i allefall. De mente dette kunne være vanlig til tider, og mente jeg ikke trengte å sjekkes siden alt har vært ok når jeg har vært på sjekk tidligere. Men da har jo gyn sjekket meg pga blødninger! Så jeg ble sendt hjem da, men er jo driiiiitbekymret for at det er noe galt!!! Kan gyn dette med hjertelyd lissom? Jeg klarer ikke å skjønne at en ustabil hjertelyd kan være vanlig!! [:(] Prøver å ringe JM, men ingen som tar tlf :(

Er slik her og, men det er fordi jeg har cyste på hjertet, så det blir en ekstra ulyd der når jeg skal høre fosterlyd...

Hmm..Her har den i allefall vært stabil som bare det før.. Det er vel sikkert bare meg som bekymrer meg unødvendig

Back
Topp