ussssjj....

krølle..

Gift med forumet
jeg var på kontroll på sykehuset...hadde tøff fødsel, ble klipt masse hun ble tatt med vakum...
hadde dårlig opplevelse på sykehuset oggikk hjem etter 2 dager, klarte ikke mer...vonde og veldige hovent i stingene...kunne ikke kjøre bil før 2 uker..amminga gikk til helvete..ellersmå jeg skryte tulla opp over skyene..hun er selvfølgelig den mest fantastiske jenta ever..sover masse og er stort sett blid å fornøyd..
ja....det var kontrollen....er ennå sår..det er snart 10 uker siden..så viser det seg at jegmå innå opperere...narkose og greier... det har sydd for MYE...er det MULIG!????? hadde grad 3 i rift..av0-4 så ble innkalt til fysio til å med....syns dette er kjipt...iallefall at de ikke kan gjøre d med en gang,men må veente lenge på å opperer....harjolyst på et normaltliv igjen med sambo snart...[:(][:(]

Uffda. Hørtes ikke bra ut nei. Håper inderlig det ordner seg for deg, at operasjonen blir vellykket! xxxxxxxxx
Vet så altfor godt hvordan du har det. Slet i 1,5 år etter forrige fødsel. Sånne ting tar mer på enn man kan tenke seg i lengden.
Bare send en PM eller sånn hvis du trenger noen å snakke med! [:)]

fy søren så kjipt! forstår godt skuffelsen.
men heldigvis er det hjelp å få , men uansett kjipt at en skal måtte vente så lenge.
burde ikke være slik i det heletatt.

ORIGINAL: Trudelillelutt

Så kjipt da. Først oppleve enn så tøff fødsel og så få enda en "nedtur" på kontroll. Forstår veldig godt frustrasjonen din på alle felt. Men det er jo bra at det blir tatt taki det hele nå da, selv om du må vente litt til. Men forstår behovet for et normalt sexliv og bekymringer om det vil bli det samme. Håper det ordner seg for deg til slutt.

Signerer Trude på den jeg også.

ORIGINAL: Trudelillelutt

Så kjipt da. Først oppleve enn så tøff fødsel og så få enda en "nedtur" på kontroll. Forstår veldig godt frustrasjonen din på alle felt. Men det er jo bra at det blir tatt taki det hele nå da, selv om du må vente litt til. Men forstår behovet for et normalt sexliv og bekymringer om det vil bli det samme. Håper det ordner seg for deg til slutt.

signerer

Back
Topp