USJ

lilly28

Glad i forumet
Har vært fin i hele dag....men så......pang!!! kvalm å uggen i magen....også vi som skal i familiebursdag om et par timer[:'(]
Kaker å greier.....å i tillegg må ta seg sammen,for vi har blitt enige om ikke å si noe enda.....detta blir vanskelig[:'(]

Noen tips til hvordan holde maska??? dere som er litt drevne[:D]

Få i deg noe salt,og drikk MASSE vann [8|]

Haha,nei vet ikke.Uff,så utrolig typisk også,får håpe det kanskje dabber av litt da,før dere skal i selskap.Prøve å sove i bilen kanskje,om det er et stykke å kjøre [:D]

eh.....det tar kanskje ti min å sove[&:][&:]
Men ta meg litt sol å få sovet litt der kanskje? eller er det farlig??

mente at det tar ti min å kjøre[:D][:D][:D][:D][:D] ammetåke her trur je[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lilly28

eh.....det tar kanskje ti min å sove[&:][&:]
Men ta meg litt sol å få sovet litt der kanskje? eller er det farlig??

DET lurer jeg også på, for kroppen min trenger sårt litt farge etter en mørk vinter!! [:)]

Spis deg mett med skikkelig sunn mat først, så du bare orker litt kake.

Man kan ta sol,men det er nok greit å være forsiktig,husker ikke helt hvordan det der var igjen [X(]

Ja,10min var jo ikke noe alvorlig til kjøretur heller,hehe uff

Bland ca 50/50 med eplejuice og farris naturell. Det demper kvalmen. Muligens litt unormalt å dra med seg egen drikke i selskap, men drikk på veien, så hjelper det kanskje litt på.

Skulle du bli veldig kvalm i selskapet så får du heller skulde på omgangsyken (den går iallefall for fult her i område).

Da tar jeg å satser på litt sol....for da sovner jeg med en gang....middag spiste jeg for litt siden.....men må innrømme at matlysten ikke er på topp....synes alt smaker så rart om dagen[8|] Men har sabla lyst på IS da[:D][:D][:D][:D][:D]

Tusen takk for tips jenter[:D][:D][:D] Her skal alt prøves[:D][:D]

Back
Topp