Usj!!!

Hot*Mama

Gift med forumet
At det går an og være så ufattelig trøtt HELE tia- føler ikke jeg får gjort noen verdens ting i huset føler jeg!! Når endelig ungene er lagt kolapser jeg bare på sofaen![&o] Flere som har det slik? Neon gode råd?[;)]

for ikke så lenge sia hadde vi teambuilding på jobben...og da hadde vi besøk av en kokk, han var rå flink..men det som var, han prata om alt mulig mellom himmel og jord, også detta med å være sliten, tidsklemma osv...poenget mitt er, han sa til oss at vi skulle si til oss sjøl.. Jeg er ikke sliten, jeg har masse energi å gi og nyt livet, ikke stress med å få gjort alt på en gang...

[:D][:D][:D][:D][:D]

jeg blei så kjempe inspirert av han og det funker.. bare tenk positivt, så går det bra =)

håper det hjelper da =)

Slik har jeg det vær eneste dag og har hatt det slik i en 6-7 år....

Dra til legen å få sjekka det ut. Kan være så enkelt at du mangler jern eller noe annet.

Her er dagen min..
ca kl 0800 står opp med Julian, gir han flaske (han nekter puppen). Etter dette duller mannen min med ha + at Julian har seg en vil. Imens da sover jeg. Idag sov jeg/slappa av til kl va 11.30[:'(] Laga middag og vært på trening i dag. Det er det jeg har gjort idag. Har leika og kosa med Julian selfølgelig og gitt han mat å sån.

Jeg har kronisk trøtthets syndrom, ikke utmattelses syndrom men trøtthets syndrom. Det har blitt mye verre nå etter svangerskapet. Hadde noe trøbbel i svangerskapet.

Det er ille i noen perioder (nå er det veldig ille) og bedre i andre. Jeg håper ikke du har det får det er veldig slitsomt å ingen hjelp å få får det. Eneste hjelpen jeg får er koffein tabeletter, men det kan jeg ikke ta nå pga amminga/flaska. (Julin blir urolig av koffein).

Men dra til legen å få tatt en grundig helse sjekk :)

Lykke til[:)]

ORIGINAL: søta mi

for ikke så lenge sia hadde vi teambuilding på jobben...og da hadde vi besøk av en kokk, han var rå flink..men det som var, han prata om alt mulig mellom himmel og jord, også detta med å være sliten, tidsklemma osv...poenget mitt er, han sa til oss at vi skulle si til oss sjøl.. Jeg er ikke sliten, jeg har masse energi å gi og nyt livet, ikke stress med å få gjort alt på en gang...

[:D][:D][:D][:D][:D]

jeg blei så kjempe inspirert av han og det funker.. bare tenk positivt, så går det bra =)

håper det hjelper da =)

Joda, dette kan nok funke til tider- men akkurat nå er jeg så trøtt at jeg verker i hele kroppen, ikke bare sånn "kom an og psyk deg opp-trøtt![&:] Er noe dritt, men det går nok over..[;)]

Back
Topp