Usj :(

Minisia

Elsker forumet
Denne her kvalmen tar knekken på meg altså :(
Vi har ikke sagt det til storebror enda. Og jeg har så dårlig samvittighet for at jeg nesten bare ligger på sofaen. Har sagt at mamma er litt "syk" i magen sin.
Det er på nippet til jeg spyr hele tiden.
Sist graviditet hjalp ingefær tabeletter. Fått tak i det nå også. Men ser ikke ut som det hjelper denne gang. Har også kjøpt meg to forkjellige teer,men de blir jeg bare enda mer kvalm av.
Ikke klarer jeg og spise særlig heller. Det blir frukt,yoghurt og litt middag (mens jeg sitter å brekker meg)

Noen som har et skikkelig bra tips?

Jeg drikker bare isvann eneste som hjelper hr å små spiserlitt innimellom:)

Kjenner meg igjen her ja :/
Har du prøvd sebands?...Har hørt at det skal være effektivt, skal ut å handle det selv å teste det ut :)

Off kjedelig åvære så kvalm. Jeg er "kun" småkvalm og klarermeg heldigvis fint gjennom dagen. Spiser veldig lite og ofte.

Termin 9.februar med første frøet:)

i dag er jeg ekstremt kvalm... brekker meg hele tia.. verste dagen til nå :(

Seabands? Er det sånne med magnetgreier på?
Prøvd andre sånne for andre ting, og de har vertfall ikke funka på det. Så er litt skeptisk altså...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Seabands? Er det sånne med magnetgreier på?
Prøvd andre sånne for andre ting, og de har vertfall ikke funka på det. Så er litt skeptisk altså...

Nei de presser på akupunktur punktene på håndleddene dine. Har faktisk glemt å ta de på i dag. *løpe å prøve*

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Postafen hjelper meg.. har hørt at man som gravid ikke skal ha ingefær tabletter. Frukt og sjokolademelk (Q) hjelper veldig også ;)

Venter på deg <3 16. feb

Postafen hjelper meg.. har hørt at man som gravid ikke skal ha ingefær tabletter. Frukt og sjokolademelk (Q) hjelper veldig også ;)

Venter på deg <3 16. feb
Ikke? Det har jeg ikke hørt om før. Fikk anbefalt det når jeg var gravid sist. Men er vel sikkert andre "regler" igjen nå. Ikke godt å følge med :P

Prostafen blir jeg så utrolig trøtt av. Så hadde jeg tatt det så hadde jeg vel sove hele dagen tenker jeg.

Frukt hjelper. Men stort sett bare en liten stund om gangen..

Venter på deg <3 16. feb
Legen anbefalt meg ingefær når jeg var der på mandag. La ut bilde av de.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp