Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sign!! Savner grey's ! Bare ræl på tv syntes jeg..Tirsdagene er så kjedelig når det ikke er greys lenger... Var jo det eneste som var gøy å se.. på min tv sendes det stort sett dritt hele dagen, hver dag.. hva ser dere på tv? Eller hva gjør dere på om dere ikke sitter å glaner??
Signerer den! Har hatt en heavy ettermiddag der en, to eller tre unger har skreket tilnærmet konstant. Var sinnsykt deilig å få dem i seng... Men da begynte naboungen å velje.. tror de må drive med ferber for tiden der borte.. høres hvertfall slik ut. Så det var veldig deilig når det var heeelt stilleSer nesten ikke på TV lenger. Kjenner hvor godt det er med stillhet når man har fått barn.![]()
Huff, jeg har heldigvis bare en. Og hun skriker ganske lite,men er liksom deilig å roe helt ned og ha det stille.Signerer den! Har hatt en heavy ettermiddag der en, to eller tre unger har skreket tilnærmet konstant. Var sinnsykt deilig å få dem i seng... Men da begynte naboungen å velje.. tror de må drive med ferber for tiden der borte.. høres hvertfall slik ut. Så det var veldig deilig når det var heeelt stille![]()
Hahaha!! Neiii det ser jeg ogsåBare jeg som ser på paradise hotel?!Haha, jaja, det ser vi på på kvelden også ser vi på Castle, Ullared og Bøda camping
Men på dagtid er det ikke mye tv'en står på lenger, ikke noe bra å se på da så da leker jeg med lille, rydder og vasker eøler lager mat
![]()
Hender jeg også ser på det. Man føler seg liksom så mye mer normal selv etter slike programmer.Merker det ble mindre tv titting etter at W kom. Når han er lagt prøver jeg å få litt kvalitetstid med min mann, men hvis han jobber ute ser jeg på unge mødrehaha.. Er vel bare meg som ser det.. Blitt helt avhengig! Er mange brødhuer altså;-)
Haha.. Det er jeg veldig enig iHender jeg også ser på det. Man føler seg liksom så mye mer normal selv etter slike programmer.![]()
* æpp'n *
Ja, hva er greia med folkene som er på de programmene...Hender jeg også ser på det. Man føler seg liksom så mye mer normal selv etter slike programmer.![]()
* æpp'n *
Det er du ikke alene om, nei;-)Ja, hva er greia med folkene som er på de programmene...
Og er det bare jeg som sitter ned inntrykket at de som er med på unge mødre danmark er plukket ut fra barnevernets klientell??
Man skulle nesten tro det. Kan ikke huske å ha sett én person som ikke er i "søkelyset" til barnevernet.Ja, hva er greia med folkene som er på de programmene...
Og er det bare jeg som sitter ned inntrykket at de som er med på unge mødre danmark er plukket ut fra barnevernets klientell??
Hehe nei du er ikke alene om den tanken! De fleste der er jo littttttt på bærtur...!Ja, hva er greia med folkene som er på de programmene...