Usj..

MnBs

Glad i forumet
Tirsdagene er så kjedelig når det ikke er greys lenger... Var jo det eneste som var gøy å se.. på min tv sendes det stort sett dritt hele dagen, hver dag.. hva ser dere på tv? Eller hva gjør dere på om dere ikke sitter å glaner??

Vi har opptak på de programmene vi liker sånn at vi alltid har noe ok å se på om det ikke går noe på tv. Har vi ikke flere opptak ser vi på netflix:-P

Tirsdagene er så kjedelig når det ikke er greys lenger... Var jo det eneste som var gøy å se.. på min tv sendes det stort sett dritt hele dagen, hver dag.. hva ser dere på tv? Eller hva gjør dere på om dere ikke sitter å glaner??
Sign!! Savner grey's ! Bare ræl på tv syntes jeg..

Vi ser på netflix heller... Ellers sover jeg mye, leker med lillegull, vasker ettellerannet, lager mat, går tur, soler meg, leser nyheter eller bok...!

Ser nesten ikke på TV lenger. Kjenner hvor godt det er med stillhet når man har fått barn. :)

Ser nesten ikke på TV lenger. Kjenner hvor godt det er med stillhet når man har fått barn. :)
Signerer den! Har hatt en heavy ettermiddag der en, to eller tre unger har skreket tilnærmet konstant. Var sinnsykt deilig å få dem i seng... Men da begynte naboungen å velje.. tror de må drive med ferber for tiden der borte.. høres hvertfall slik ut. Så det var veldig deilig når det var heeelt stille :)

Savner grey's jeg også!! Ingenting fornuftig på tv for tida! Har home and away på opptak da, så ser det når jeg får tid, og så tar jeg opp pacific blue, så jeg kan sitte å mimre litt med det av og til :) ellers så leker jeg med lille, surrer med forskjellige ting rundt om i huset,går tur, skravler med mamma i telefonen og så tar syprosjektet mitt litt tid nå da :)

Signerer den! Har hatt en heavy ettermiddag der en, to eller tre unger har skreket tilnærmet konstant. Var sinnsykt deilig å få dem i seng... Men da begynte naboungen å velje.. tror de må drive med ferber for tiden der borte.. høres hvertfall slik ut. Så det var veldig deilig når det var heeelt stille :)
Huff, jeg har heldigvis bare en. Og hun skriker ganske lite,men er liksom deilig å roe helt ned og ha det stille.

Bare jeg som ser på paradise hotel?! :p Haha, jaja, det ser vi på på kvelden også ser vi på Castle, Ullared og Bøda camping :) Men på dagtid er det ikke mye tv'en står på lenger, ikke noe bra å se på da så da leker jeg med lille, rydder og vasker eøler lager mat :)

Tirsdag: Carrie<3

Bare jeg som ser på paradise hotel?! :p Haha, jaja, det ser vi på på kvelden også ser vi på Castle, Ullared og Bøda camping :) Men på dagtid er det ikke mye tv'en står på lenger, ikke noe bra å se på da så da leker jeg med lille, rydder og vasker eøler lager mat :)
Hahaha!! Neiii det ser jeg også :) somregel på appen fordi lillegull trenger vogging og putt-i-tutten-ing frem til 22

Merker det ble mindre tv titting etter at W kom. Når han er lagt prøver jeg å få litt kvalitetstid med min mann, men hvis han jobber ute ser jeg på unge mødre:-) haha.. Er vel bare meg som ser det.. Blitt helt avhengig! Er mange brødhuer altså;-)

Merker det ble mindre tv titting etter at W kom. Når han er lagt prøver jeg å få litt kvalitetstid med min mann, men hvis han jobber ute ser jeg på unge mødre:-) haha.. Er vel bare meg som ser det.. Blitt helt avhengig! Er mange brødhuer altså;-)
Hender jeg også ser på det. Man føler seg liksom så mye mer normal selv etter slike programmer.:D

* æpp'n *

Hender jeg også ser på det. Man føler seg liksom så mye mer normal selv etter slike programmer.:D

* æpp'n *
Ja, hva er greia med folkene som er på de programmene...
Og er det bare jeg som sitter ned inntrykket at de som er med på unge mødre danmark er plukket ut fra barnevernets klientell??

Og er det bare jeg som sitter ned inntrykket at de som er med på unge mødre danmark er plukket ut fra barnevernets klientell??
Det er du ikke alene om, nei;-)

Man skulle nesten tro det. Kan ikke huske å ha sett én person som ikke er i "søkelyset" til barnevernet.

* æpp'n *

Hehe nei du er ikke alene om den tanken! De fleste der er jo littttttt på bærtur...!

Jeg ser nesten ikke på tv lengre. For tiden styrer jeg mye ute i hagen siden vi skal holde navnefest der 22. juni. Maler rekkverk, planter blomster, luker bed, dreper lus, luker løvetann... Men fint blir det!
Av inneprosjekter utover rydding og alt sånt kjedelig holder jeg på å lage fotoalbum i fotoknudsen. Skal ha ett album for hvert av årene jeg og typen har vært sammen. Er nå på 2007/2008. Så er det bordkort til navnefestn - tenkte å lage spåkopper:-)

Back
Topp