usj....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
har hatt bitte litt sånn "skittengulaktig" slim/utflod hele veien,
men i dag kom det plutselig kjempe masse...slimete (sorry ekle detaljer) ekkelt!!!! følte nesten som jeg hadde tisset på meg....
er dette normalt? eller? har man det hele svangerskapet noen som vet?
noen andre og som har det?

:anyone hm...22 visninger...ingen som har det sånn? *litt bekymret nå*
jeg er gravid for første gang...så vet ikke hva som er normalt...

Tror egentlig det meste er normalt ;) Dubruker vel progesteronstøtte, og den kan komme i mange farger.

Kan jo ringe legen å høre. Er faktisk bare et par dager siden j så på et program på tv, om at man må være veldig obs på utflod som er missfarget, blod i, hvordan konsistensen er og om det lukter veldig av det. For kan være noe underlivssykdom. Men jeg og har jo mye utflod nå enn vanlig. Men jeg hadde ringt legen og undersøkt d.

Tror egentlig det meste er normalt ;) Dubruker vel progesteronstøtte, og den kan komme i mange farger.

progesteronstøtte?

jeg var hos legen og tok urinprøve på fredag, den var fin..
takk for svar jenter, litt betryggende å høre at det er andre og som har det :)
skal til ul kontroll om to uker til, kan spørre der hvis ikke det blir for ille, da ringe jeg legen..

Helt normalt :)

progesteronstøtte?

jeg var hos legen og tok urinprøve på fredag, den var fin..
takk for svar jenter, litt betryggende å høre at det er andre og som har det :)
skal til ul kontroll om to uker til, kan spørre der hvis ikke det blir for ille, da ringe jeg legen..
Sorry, jeg sitter på mobil og ser ikke profilbilder eller tickere.. Trodde det var du som skulle ha tvillinger ved IVF.

jeg har opplevd ulike mengder slimete utflod helt siden jeg ble gravid. Noen ganger blir jeg sjokkert over hvor mye det er. Var sånn sist også så er helt normalt :)

De fleste med IVF bruker bare progesteron støtte fra innsett og de to første ukene.. Altså til uke 4:)

De jeg kjenner som har brukt det, har brukt til uke 10 eller 12.

åja...sånn ja... de stoppet jeg opp med når jeg fant ut at jeg var gravid...så eh...6uker siden...

godt dere mener det er normalt :) da gidde jeg ikke renne ned til legen, men i dag var det litt brunlig, ikke direkte brunt..kan ikke helt forklare fargen... men ja...lukter ikke ille (las om at da var det noe bakterie eller noe)

Sorry, jeg sitter på mobil og ser ikke profilbilder eller tickere.. Trodde det var du som skulle ha tvillinger ved IVF.

stemmer det :)
bare jeg som har glemt hva det heter..jeg gikk på lutinus, og kalte det bare det :P sluttet med det for 6uker siden.

Jeg har hatt ganske markant økning i utflod etter at jeg ble gravid. Har vart i mange uker her. Tar det som et graviditetstegn :cool: xsmile9

Jeg har hatt ganske markant økning i utflod etter at jeg ble gravid. Har vart i mange uker her. Tar det som et graviditetstegn :cool: xsmile9

det må jeg og gjøre da :) det er det eneste graviditets tegnet jeg har nå...

det må jeg og gjøre da :) det er det eneste graviditets tegnet jeg har nå...

Jeg mener på at jeg også rundt uke 9 hadde en god periode. Ble så bekymret, for nærmet seg mer og mer tidspunktet for hvor det gikk galt første ganga(10+3). Har de siste dagene blitt ganske mere dårlig.. Nyt det mens du kan, for plutselig er du uggen igjen!:)

Back
Topp