Usj..

*IdaTherese*

Elsker forumet
Snuppa mi er siiiiik!!!! Feber og tett i nesa. Hun vil ikke sove, for med en gang vi legger henne ned får hun problemer med å puste, stakkar. Prøvd det meste tror jeg. Morsmelk i nesa, hevet sengekanten, paracet.. men hun vil ikke sove. Noen som har noen gode råd? Uff, hun ser helt gåen ut...Skikkelig slitsomt for henne det her[:(]

off dakkars liten :(
har hatt problemer med nette så så det ikke før nå, men håper du har fått henne til å sove å at hun er bedre i morgen <3
småen var å sånn rett før helgen å da fikk han sove i sengen min.. vi lå bare å koste å sang så merket han ikke at han sovnet å da bærte jeg han inn i sin egen seng :) ble en tung natt for meg (tok meg 3 timer) men sånn er det jo av å til [:)]

ORIGINAL: Jeiranne

off dakkars liten :(
har hatt problemer med nette så så det ikke før nå, men håper du har fått henne til å sove å at hun er bedre i morgen <3
småen var å sånn rett før helgen å da fikk han sove i sengen min.. vi lå bare å koste å sang så merket han ikke at han sovnet å da bærte jeg han inn i sin egen seng :) ble en tung natt for meg (tok meg 3 timer) men sånn er det jo av å til [:)]

Ja, uff.. ikke noe moro med små syklinger.. Hun har vel sovet maks 2 timer i natt.. Og nå har pappan feber og, så jeg må være hjemme fra jobb. Vi prøvde å legge henne i vår seng, men det ble bare værre egentlig.. for der sover hun aldri, så da skjønte hun hvertfall ikke at hun skulle sove[&:] Hun er ikke noe særlig bedre i dag, så jeg skal ringe legen etterpå.

Takk for svar[:)]

ORIGINAL: risosu

off stakar liten [:(]

god bedring til henne!!

Tusen takk for det[:)]

har du prøvd med saltvannsdråper i nasen? :) det har jeg gitt imre 3ganger til dagen før han skal legge seg i en periode.. løsner opp :)

Hvis hun er veldig tett i nesa kan du kjøpe rhinox 0,1mg/ml nesespray til barnn inntil 2 år. Adam er også syk og vi bruker denne med god effekt.. Bare husk at det skal to spray i hvert nesebor også skal det gå 8 timer mellom hver gang, maks 3 ganger i døgnet.

god bedring til henne!!

ORIGINAL: linnzzz

har du prøvd med saltvannsdråper i nasen? :) det har jeg gitt imre 3ganger til dagen før han skal legge seg i en periode.. løsner opp :)

Ja, jeg har prøvd det også. Og det er akkurat som at det er så mye tynt snørr, at det aldri blir tomt liksom[&:] Har tatt det bort med nesesug noen ganger i dag, men hun begynner å snufse med en gang igjen etterpå. Skikkelig slitsomt for henne[:(]

ORIGINAL: connie83

god bedring til henne!!

Takk snuppa[:)]

Back
Topp