Usj....

KathMor

Forumet er livet
Sovebabyen min har reist på ferie, og er ikke helt fornøyd med erstatteren må jeg si.... 1 times lur om morran er jeg ikke fornøyd med, hun kom ikke inn før etter 45 minutter i håp om å sovne igjen men den gang ei.... Fader assa..... [>:]

Jaja, se om vi får skivse inn 3 lurer om dagen igjen da og ikke 2 som det har vært nå..

Huff, merker jeg blir så irritert vettu, det er det verste av alt [8D][&:]

Sovebabyen har flytta hit!!![:D] han har sovet godt i natt, kun våkna for mat 3 ganger (og spist godt, ikke bare 30sek som de siste dagene), og nå har han sovet i 2 timer!!![:D][:D]

Nåmennn... Isj og isj...

Lager Bille sine egne rutiner, og dropper mamma'n sine???

Åsså på bursdagen din og alt [:D]

skjønner at det er kjedelig, hvertfall dere som har dagene så veldig planlagt. også har ho jo vært flink så lenge...
spørs om ikke knutemann må ta en tur på besøk å lære ho hvordan detta skal gjøres
[;)]

Så kjedelig da. Skjønner at du blir irritert jeg, man blir jo lett det selv om man vet at babyen ikke gjør det bare for å plage mammaen sin[;)] Har du bursdag i dag? Gratulerer![:D]

Skjønner godt irritasjonen!!! Dagen min blir helt "ødelagt" når den ikke går som planlagt og rutinene sklir ut[&:] Nå er jeg vant til å ha en baby som ikke sover mye, men når den ene "lange" duppen midt på dagen blir avbrutt da kortslutter det hos a mor og hun må telle til 10[;)][8D]

ORIGINAL: Mommy86

Skjønner godt irritasjonen!!! Dagen min blir helt "ødelagt" når den ikke går som planlagt og rutinene sklir ut[&:] Nå er jeg vant til å ha en baby som ikke sover mye, men når den ene "lange" duppen midt på dagen blir avbrutt da kortslutter det hos a mor og hun må telle til 10[;)][8D]

HAHAHA - er så godt å høre at ikke alle har super sterkt tålmodig-mamma-gen og også kjenner på dette himla irritasjonen og tellinga *ler* [;)] Vet ikke hvor mange ganger vaskerommet har vært min beste venn da Emma har styra på som verst [8D]

Nei skal prøve på det igjen, legge henne om 30 minutter igjen tror jeg, sp om hun tar en lang lur da, skal jo gå til lønsj og.. så våken litt, så en siste dupp når vi skal dra å hente Emma [:)]

Back
Topp