Usj

Silje1982

Forumet er livet
Ja, som jeg har beskrevet i overskriften. Jeg er super kvalm[:'(] Tok torsdag og fredag som sykedager. På fredag spydde jeg flere ganger og helgen har gått med på å vært kvalm 24 timer i døgnet. I dag måtte jeg over doskålen igjen og nå sitter jeg på jobb og føler meg pjusk[:'(] Skal bare jobbe disse dagene og så skal jeg ha ferie, men kjenner jeg er litt fristet til å ringe legen. Hva hadde dere gjort?? Og en ting til er jo det at jeg er invitert på kino og sånne ting i morgen og hvis jeg ble sykemeldt så hadde det vel vært riski og gått ut på noe som helst hele uken? Trenger gode råd fra snuppene mine på dette[:)]

Huff, jeg skjønner ikke at du orker å tvinge deg gjennom dagene på jobb!
Hadde ringt legen jeg!
Og at du e invitert på kino. Hadde gått om formen e bra. Sjefen din har uansett ingenting med hvorfor du er sykemeldt så om du går på kino eller annet så har ikke d noe å si. Man e sykemeldt av mangen grunner og en sjef har ingen rett på å vite hvorfor![:)]

Eg hadde nok ringt legen, ja. Det er grusomt å gå sånn på jobb. Og å slappe av er faktisk mye bedre når du er kvalm, så då kan det hende at du har krefter til å kunne gå på kino [:)] Det hjelper ingen at du presser deg for mye.

det som hjelper meg, er SOV SOV OG ATTER SOV...

så også kan du spise popcorn om alt kommer på retur.
men sykemeld som er blitt sakt tidligere, og kjør ungene på bhg/skole(vet ikke hva de går på) og kjør hem igjen og sov i noen timer...
også overlat alt som heter rydding til gubben...

Takk jenter[:)] Dere er mine viktigste støttespillere[:)] Jeg hørte på dere og dro til legen. Selvfølgelig hadde legen min ferie. Hun har sagt at hvis jeg ble dårlig skulle jeg bare ringe, men når jeg trengte henne som mest var hun ikke til stede. Så jeg måtte nøye meg med en annen lege og han var ikke så hjelpsom. Han spurte meg ut og var ikke så forståelsesfull som jeg ønsket, men jeg var heldig og fikk sykemelding ut uken og det var akkurat det jeg trengte[:)] Jeg har to uker ferie etter det så jeg håper at jeg skal være frisk og komme sterkt tilbake etter ferien[:)] Nå skal jeg uansett slappe av og pleie meg selv. Og bare håpe at ingen finner ut at jeg er sykemeldt og at hemmeligheten blir bevart noen uker til[:)]

Det var godt at du fikk ordnet deg sjukemelding [:)] Nå må du bare slappe av og ta vare på deg selv [:)]

Tusen takk Sunshine*[:)] Dere er så gode[:)][:)] Jeg hadde nok pressa meg igjennom uken hvis det ikke hadde vært for dere[:)] Sitter med en liten bismak da[&:] Men får bare prøve og tenke på meg selv.

Takk Turteldue[:)] Jeg skal prøve og huske det, men jeg kjenner det jo fryktelig masse i samvittigheten da[8D] Jeg var jo ferdig med min forrige permisjon i oktober og regnet ikke med å bli gravid så raskt igjen[8D] Legen var helt overrasket over hvor fort jeg hadde blitt det. Så nå sitter jeg og føler meg litt drit. Men men, da får jeg mer tid til dere på dagtid i hvertfall[:)]

*kommer og raser ned den dårlige sanvittigheten og bygger opp en ny til deg... uten at du føler deg som en dritt*

jeg har vært sykemeldt siden 22.5 og kommer til å være det ut denne uken, og mest sans fram til jeg går på ferie 28. juli...

er blitt mye dårligere, legen var utrolig bekymret sist jeg var inne, han ser jeg blir dårligere. men samtidlig at jeg har det ganske bra og...
så no gleder jeg meg som en unge på julaften til tyrkia turen...

Signerer denne!
ORIGINAL: Sunshine*

Eg hadde nok ringt legen, ja. Det er grusomt å gå sånn på jobb. Og å slappe av er faktisk mye bedre når du er kvalm, så då kan det hende at du har krefter til å kunne gå på kino [:)] Det hjelper ingen at du presser deg for mye.

ORIGINAL: Gullvinge

ring legen din snuppa! du har jo tross alt 2 små som krever deg hjemme også. du sliter deg helt ut hvis du skal ha en slitsom dag på jobben i tillegg[&:] Håper det går over snart assa. Fælt å være så kvalm[:'(]
. Sign! Få deg en sykmelding, vennen!

Takk for støtte jenter[:)] Betyr mye for meg at dere er så gode[:)] Ja, det er veldig rart, men utenom at jeg er super trett og har vært bitte litt uggen i ettermiddag så har jeg hatt en veldig god ettermiddag og kveld etter at jeg fikk den sykemeldingen. Men jeg trenger nok disse tre ukene og så er jeg klar for jobb når jeg kommer tilbake og er 12 uker på vei[:)]

Back
Topp