Usj jeg er sulten...

~Piamia~

Glad i forumet
Og vi har ingenting og spise i huset....[&:] Har ikke lyst på tørt brød![&:]

Ista åt jeg havregrøt som hadde stått i åpen pose i skapet, og den smaka slik som det lukter i skapet, og jeg hadde ikke noe syltetøy til og ha i heller.... [X(][X(][X(]  yakk!

kjedelig...[:'(] jeg sitter å drikker julebrus jeg, å nå skal jeg jammen meg finne litt pottis også.. hehe...

Men det er litt seint??? Uff orker ikke å hive meg i bilen nå heller....[&:]

Hehe, nå går sambo løs på en pakke tunfisk på boks...[:)][:)] Kanskje jeg skal steike meg en biffkladd? heh...

Jeg har akkurat spist mang nystekte lussekatter. Men er litt tung i magen nå gitt[:)]

Så kjedelig da, er det ikke noen butikk eller noe i nærheten som er åpen?
Usj den havregrøten hørtes ikke særlig god ut [;)] Jeg går alltid og ser i alle skuffer og skap 100 ganger når jeg har lyst på noe, selv om jeg vet og sjekket for 3 minutter siden at det ikke var noe der...[;)]

ORIGINAL: mjaubeibi

Usj den havregrøten hørtes ikke særlig god ut [;)] Jeg går alltid og ser i alle skuffer og skap 100 ganger når jeg har lyst på noe, selv om jeg vet og sjekket for 3 minutter siden at det ikke var noe der...[;)]

Men tenk om du finner noe du ikke så sist gang [8D]  Kan gjøre sånn hele dagene jeg!

ORIGINAL: mjaubeibi

Nei texacoen nepå sletta her stenger kl 10.
hehehe, det samme gjør jeg.. har gått igjennom 40 ganger nå... [:)]

Hehehehe... [:D]

Back
Topp