Usj..er alene i helgen :(

*BekkUlf*

Forumet er livet
HATER å sove aleine[&o]
I går kveld sov besteveninnen min over, men i natt må jeg sove "alene"
Har sagt at Celine kan lalle inne hos meg hvis hun vil[8D]
Er husredd, så med det samme det blir stille her, og mørkt ute, ja da skjelver jeg,hehe

Welcome to my world [:D] jeg er heldigvis ikke husredd, da [:)]

Det går fint skal du se, prøv å kos deg i kveld [:)][:)]

I know the feeling! Hater å sove alene, er skikkelig husredd! Har alle lysa på, når jeg er alene på kvelden! Haha[8D]

Kjenner godt til følelsen bare at her er jeg blitt permanent alene :(

Me 2! Jg kan skremme meg selv til og med om jeg er alene oppe og sambo sover;P da må jeg bare legge meg og "uheldigvis" vekker jeg han når jeg legger meg;) *pyseDeLux*

Jeg skal være alene fra fredag til lørdag neste helg og gruer meg skikkelig! Er også skikkelig husredd[:'(]

åh..kjenner til det der...skremmer seg opp selv! jeg haater å gå i trapper når det er mørkt! føler at noen står under for å ta føttene mine...løper opp som en hellt så hopper som en gal når jeg kommer på toppen!! hahaha..må bare le av meg selv! :)

Slapp av å kos deg!! :) utnytt situasjonen med å se en skikkelig jentefilm![:D][:D]

Kjenner følelsen. Jeg HATER å sove alene og er også veldig husredd!!!

Her er jeg også alene. Slitsomt på dagen, men sover aldri så godt som når jeg er helt alene i senga [;)]

Sovner superfort og har jo HEEELLLEEE goe senga for meg selv. Mannen bruker å sove dårlig når jeg ikke er der.. hos meg er d motsatt.. hehe [;)]

har det sånn jeg og, det er helt forferdelig[:(] jeg ligger ikke alene, klarer det ikke. Sist sambo skulle bort så lå jeg hos ei veninne.  Det er ikke bare bare å være husredd.

Back
Topp