Usj, det stikker!

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, nå har de virkelig kicket inn for fullt, disse modningsstikkingene!
Å levere snuppa i bhgen i dag var ikke bare bare. På turen hjem måtte jeg stoppe opp flere ganger og ta meg sammen for ikke å banne høyt. Det røsker skikkelig tak oppi der, og i kombinasjon med kynnere blir det i alle fall j*****! Kan ikke huske det begynte så tidlig sist, men mulig jeg bare har fortrengt det :P

Andre som er plaget med stikking?

Jada,det skjer rett som det er det :p pm ikke fult så voldsomt som jeg får en følelse av at du mener,hehe...

Ikke merket noe særlig til det enda, heldigvis :)
Men merker at kynnerne er blitt mye sterkere nå.

Ei ❤og venter en

Må innrømme jeg sitter her å lurer på hva derre snakker om... Null kynnere sist svangerskap også denne gangen!

Er vel bare utrolig heldig

Sent fra padda

Har hatt stikkinger, men ikke så mye som du ennå :)

Kjente akkurat noe som kan virke som noe stikk i siden når jeg skulle sette meg ned nå. Er det slike du nevner her?
Ellers har jeg vært ganske heldig tror jeg, for kjenner ikke så mye til kynnere eller stikkinger eller andre ting. Bare en liten tulle her som begynner å bli større, men er like aktiv, og presser litt på blæra :p
Nyter det så lenge det varer tror jeg :)

Kjente akkurat noe som kan virke som noe stikk i siden når jeg skulle sette meg ned nå. Er det slike du nevner her?
Ellers har jeg vært ganske heldig tror jeg, for kjenner ikke så mye til kynnere eller stikkinger eller andre ting. Bare en liten tulle her som begynner å bli større, men er like aktiv, og presser litt på blæra :p
Nyter det så lenge det varer tror jeg :)
Ikke stikk i siden, nei, men i skjeden opp mot livmorhalsen. Kjenner det igrunn i hele underlivet :confused:
Blir helst trigget av bevegelse hos meg enn så lenge (og da kommer jo gjerne kynnerne også med en gang), så jeg har virkelig hatt en lat dag på sofaen i dag etter den hjemturen fra bhgen i dag morges. Usj! :P

har hatt en del vonde stikninger siste mnd særlig kommer de om jeg har gått litt mye eller gjort litt mye...

Godt å vite det er flere.
Jeg stod å hang over frysedisken på rema 1000 her om dagen:)
Folk tittet vettu, og noen tilbø seg å hjelpe....:P Men mannen var jo med, så gikk fint...
Men kommer så plutselig og kraftig her av og til....

Såpass ja.. Godt å vite hva man ahr i vente :p Hehe...

Fortell gjerne hva stikking er.
Jeg har opplevd innimellom kraftige stikk i blære-området. (Blir ikke tissetrengt) men har nesten lurt på om baby har klora meg skikkelig. Hehe

Fortell gjerne hva stikking er.
Jeg har opplevd innimellom kraftige stikk i blære-området. (Blir ikke tissetrengt) men har nesten lurt på om baby har klora meg skikkelig. Hehe
Stikking i skjeden opp mot livmorhalsen. Vanskelig å forklare i grunn. Noen ganger kjennes det ut som noen røsker tak i underlivet fra innsiden, andre ganger er det "bare" stikking i skjeden (som med en nål eller liknende). Kan også kjenne det som stikking hvis babyen sparker/slår (eller hva de nå gjør inni der) nedover mot blæren. Hurra for alle de rare svangerskapsplagene! :P

Hadde ingenting av dette sist sv.skap, men denne gangen har jeg begynt å kjenne det ja. Stikker til oppi der, men heldigvis ikke alt for vondt enda :) i kveld har jeg mer en slags murring og, kjennes ut som om jeg skal ha mensen/eggløsning snart :P ubehagelig ja.
Og kynnere er jo noe helt annet denne gangen, sist strammet det seg bare litt, denne gangen virkelig knyter det seg og jeg synes det blir ubehagelig å puste t.o.m.

Jeg hadde heller svært få plager i forrige svangerskap.. bekkenløsning og kvalme bare. . Men denne gangen er det mye nytt jeg har stiftet bekjentskap med.. Bl.a. kynnere (begynte tidlig i sommer) og denne stikkinga som du beskriver har kommet den siste uka nå..

På "mobben"

Back
Topp