Usj, bekkenløsning på gang :(

Mamasusie

Forelsket i forumet
Trodde ikke det skulle gjøre så vondt altså! Hadde det ikke i forrige svangerskap, bare en liten smule, og jeg tok da skikkelig forbehold. Vært litt sløvere denne gangen tror jeg.
Tirsdagen var jeg å shoppet i 3 timer ca, og igår var vi på badeland hvor vi gikk mye.
Dere kan tro jeg får svi for det idag! Fader meg så vondt det gjør!
Håper virkelig ikke det blir verre! Da sliter jeg når sambo er på sjøen :/

Hvordan går det med dere da jenter? :) Er dere litt mer heldige? :)
 
Huff,det er helt grusomt! Hadde det sist svangerskap...:(
Får håpe du ikke får store smerter, for da er det vanskelig å klare seg alene, og i tillegg med barn..!:(
Kjenner at det kommer litt og litt nå.Kjenner knivstikkingen i mellom bena og tissen, og strålinger...!
Håper også at det ikke blir værre,men må ærlig innrømme at jeg er ganske sikker på at det blir det samme denne gangen også dessverre. Men får håpe på det beste!:)
 
begynt å kjenne det i bekkenet ja, håpe bare ikke det blir værre.
 
Idag er værste dagen jeg har hatt, så håper det forblir slik. Lillegutt skjønner jo ikke at mamma har det vondt og ikke klarer å løfte så tungt. (selv om jeg ikke klarer å la være å løfte han da:P)
Uff, du får prøve å ta det litt med ro, så godt som det er mulig med en liten en i tillegg, så kanskje du er heldig denne gangen :) Er jo lov å håpe ;)
 
Må være den værste ulempen med å gå gravid :/ heldigvis får vi noe flott ut av det! ;)
Håper du slipper unna det værste!
 
Jeg hadde endel i forrige svangerskap, og har gjort at ryggen er skrot etter det. Så ja, her har det allerede begynt igjen... Merker det veldig godt idag, så gruer meg til en lang og vond høst og vinter, om det skal bli som sist gang... Det at ryggen ble så dårlig sist gang, var faktisk en av grunnene mine mot å bli gravid igjen, men vi tok sjansen alikevel... Vet jo hva vi får i enden av alt dette, og det er verdt det!! 
 
Uff, så trasig da :/ Får håpe det ikke blir så gale da! Blir en lang høst og vinter ellers ja!
Du må ha vært bra vond når du hadde den tanken. Men ja, vi får jo noe fantastisk ut av hele greia, så er jo verdt det :))
Lykke til videre! :))
 
offa, frykter jeg begynner å få det jeg også..
Hadde ingenting i sist svangerskap..
Men nå får jeg kjempevondt i halebeinet når jeg løfter og bærer..
og noen sa at da burde jeg passe på.. men det er ikke så lett når man jobber i bhgemoticon
 
Ja, da må du være litt forsiktig, men som du sier, lettere sagt enn gjort når man jobber i bhg ja. Jobber i en selv, prøver å løfte kun de yngste og letteste. Men har ferie nå da, selv om det er nå det faktisk er værst! Så spent på hvordan det blir når ferien er over.
Du får avtale med de andre i bhg at de tar de tyngste tingene så får du ta de letteste. Går vel ann å gjøre noe slikt? :)
 
ja no er det ferie og jeg merker ingenting :)
De andre voksne på jobb er flinke og ta hensyn, men barna skjønner jo det ikke.. og av og til vil de største til meg og ha kos/trøst.. men jeg prøver å vere bevisst på å sette meg ned istedefor å løfte ;)
 
Heldig du som ikke merker noe i ferien :)
Så bra de tar hensyn :) Det er det beste :) Nei, de skjønner jo ikke slikt de små. Stakkars små.. Greit man kan sette seg ned og ta de på fanget istede for å gi dem trøst :)
 
Back
Topp