Usikkert & Frustrert

mila76

Betatt av forumet
Hi jenter....

Nå er dag no 40 og jeg pleier og ha en regelmessing syklus som varierer fra 27 til 30 dager...Har tatt flere tester,sist i dag men alt var negativt....Hadde urinveisinfeksjon for 3 uker siden,og trode at kansje det var det men i går sent jeg en prøver hos legen og den var fint...Kan ikke får legetime før 25 0kt....Litt vondt nedenfor magen og korsryggen og var kvalm og hadde brekninger forrige uke...Ellers har jeg ingen andre symptomer....Begynner å bli veldig frustrert...Kan ikke forstår hvorfor testen er fortsatt negativt...

Hei Mila
Skjønner godt at du blir frustrert. Men hadde jeg vært deg ville jeg levd som om jeg var gravid. Det kan jo høres ut som om du er det. Men det tar litt tid før testen slår ut hos enkelte.

Blir litt av en tålmodighetsprøve for deg dette. Skal krysse fingrene for at du får positiv test neste gang du tester.

Stor Klem til deg!

Signerer knøttet her[:)]

Samtidig er det viktig at dersom du er veldig engstelig at du "maser" litt ekstra
og får komme før til legen...

Klem

Takk for det...Skal prøve...Klem

jeg hadd en syklus på 82 dager og var driit lei av å vente og vente, men da hadde jeg akkurta sluttet på prevensjon da. Så hvis du har hatt regelmessig mens en stund hadde jeg tatt en tur til legen og tatt en blodprøve

Hei Mila!

Det kan være at du har lave hCG-nivåer enda. Noen slår ikke ut på hjemmetestene før det har gått lenge over IKM.

Har hørt om folk som ikke har fått postivt resultat før uke 8. Jeg ville gjort som om jeg var gravid, og så vente litt med å teste på nytt. Hos legen får du klarere svar, så du kan jo prøve å mase for å få tidligere time også.

Jeg venter fortsatt på mensen selv. Dag 39 nå. Men har akkurat sluttet på piller, så det er nok derfor. har testet negativt på gravitest. Skal teste på nytt i morra!

Krysser fingrene for oss jeg!!!

Lykke til!

Håper for det beste!!!Kansje vi er gravid begge to!!!Lykke til i morgen!

Tusen takk!!

Er litt usikker nå, for jeg føler at jeg har mens-symptomer i dag. men det har jeg hatt i noen uker nå da. Bare føles MER som mens-smerter i dag, så det er mulig jeg slipper å teste.

Ønsker deg lykke til, men jeg tror du er gravid jeg! Høres sånn ut altså!

Det samme uke som forventet mens følte jeg litt smerte...Var helt sikkert at mensen var på vei...Men nei...Og jeg har det egentlig til i dag....Forrige uke hadde jeg brekninger...Men ellers føler jeg nicks!!!Ikke engång ømme bryster...Hva slags symptomer har du?

Jeg har IKKE ømme bryster. Mine symptomer er vondt i magen, vondt i hodet og hetetokter. Har fått vondt i ryggen også forresten. Er ellers i fin form, og det er derfor jeg ikke tror at jeg er gravid. Har mye energi nemlig, og det skal man jo ikke ha. Dessuten tror jeg dessverre mensen dukker opp snart, for jeg har vondere i dag enn jeg har hatt til nå.

Hva slags symptomer har du? Like som meg?

Smerte nedenfor magen som har vært ganske konstant...Vondt i korsryggen...Og brekninger,men ikke siden fredag...ellers er jeg også i fin form...Ikke mer sliten enn vanlig...Oh ja,hetetokter hver kveld...

Vi har ganske like tegn da. Men jeg er ikke kvalm eller har brekninger! Merkelig dette her ja.

Men mannen min tror at kroppen min reagerer etter pille-slutten.

Ja,det er merkelig...Er fortsatt usikkert selvfølgelig,men vi har prøvd i 7 mnd og denne gangen bestemte vi å ta en pause og begynne igen i Nov!!!Vi få bare håper!!!Si i fra i morgen hvordan det går med testen...Og jeg skal prøve å få legetime...

Jepp, gir beskjed om test o mens så fort jeg vet noe. Blir spennende å høre om du får en tidligere legetime, og hva legen sier!!

Håper det har klaffet for deg! Lykkeklem, M

Back
Topp