Usikkerhet..

Anita74

Forelsket i forumet
Jeg var jo på legevakten på nyttårsaften, for jeg var så svimmel, og fikk en positiv test.. Men, Nå skal jeg til legen i morgen for første gang, og kjenner en anelse av usikkerhet, akuratt som om jeg venter at TR skal komme.. Også er jeg redd for at testen i morgen ikke skal være positiv.. Sikkert bare dumt å tenke sånn, men klarer liksom ikke la vær.. Lurer på om det er flere som har kjent denne usikkerheten?

Hei. Jeg følte det litt nå når kvalmen hadde gitt seg og jeg ikke kjente spark. Var hos legen idag, og fikk høre fosterlyd. Det var godt, og jeg føler meg "gravid" igjen. Det går nok bra for deg også. Hadde nok merket det hvis du hadde mistet eller noe. Lykke til !

Hei[:D]
Kjenner meg godt igjenn dær ja[:)]
Jeg trodde ikke at jeg var gravid selv om testen sa at jeg var det,hehe[:)]
kjente på meg at mensen var på tur så det kunne jo ikke stemme...
men den kom aldri og etter 3 positive tester til så var svaret ganske klart..
Tok bare litt tid før jeg virkelig registrerte hva som hadde skjedd[:D][:D]

Vet akkuratt hva du prater om her ja.. :) Har det helt likt som deg, men nå begynner magen å vokse litt så da tror man mer på det, men jeg vil nok være litt usikker helt til jeg hører fosterlyden el får se bebisen inni der.. [:D] Tok vel 2 tester jeg og ville ikke tro det..

MASSE LYKKE TIL...

har det akkurat som deg [:D]
Har ikke helt klart å forstå at det er en liten en i magen min ennå...Men fikk høre fosterlyden på tirsdag, så nå klarer jeg å slå meg mer til ro med det...
Men det er ikke alltid like lett å føle seg gravid hele tiden..
Gled deg til legetimen din du [:D]
Du får nok en positiv test igjen, og da blir du kjempe glad på nytt[:D]

Hadde det slik selv også. Hører nok til med de tankene, men det går nok bra. Lykke til!!

Godt å høre at jeg ikke er alene om disse tankene. Men i dag var jeg hos legen, og testen var veldig sterk positiv, så det begynner vel så smått å gå opp for meg.. Dette er en veldig spennende tid. Husker da jeg var gravid sist, det var den beste tiden i hele livet mitt.. Jeg gleder meg til magen begynner å vokse.. [:D]

Så godt å se at jeg ikke er den eneste. Tenker på det der hele tiden. Er jeg egentlig gravid? Har tatt 3 tester nå, men klarer enda ikke helt å tro på det. Er en del kvalm og har ømme pupper, men de gangene jeg ikke er så kvalm, så tenker jeg at jeg kanskje ikke er gravid. Føler meg litt gal. Men så blir jeg kvalm igjen, og da blir jeg nesten litt glad. Tenkte jeg skulle ta en siste test på mandag morgen, for da er hcg nivået enda høyere. Kanskje jeg kan bli helt overbevist da....[8|] Håper ihvertfall det. Men som sagt, godt å se at jeg ikke er den eneste som er litt smårar i hodet [:D] Klemmer

Back
Topp