Usikkerhet...ventetid...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
som noen kanskje leste fredag/lørdag testet jeg positivt onsdag 1-2...så ny test (strimmel) lørdag morgen som var negativ...blødde litt lørdag, men det stoppet like fort som det startet.:confused:
Jeg tenkte at nei, da er jeg ikke gravid og kjøpte ikke flere tester. Bestilte meg time hos lege: neste mandag fikk jeg :shifty:
Men lørdag, søndag og nå idag er symptomene på graviditet like kraftig...i tillegg til de jeg hadde fra før har jeg nå blitt svimmel flere ganger, så pass at jeg må holde meg for ikke å falle. Da jeg stod opp idag og da jeg reiste meg fra jordbærlandet lørdag blant annet...Da jeg var gravid for 15år siden var det akkurat det som gjorde utslaget på at jeg testet meg.
Hva tenker dere - bør jeg bare la det ligge, eller kan jeg ha hatt sen EL denne gangen og være mye kortere på vei? Tenker jeg kjøper en test til og prøver, viser den negativ så lar jeg det ligge til timen hos legen om en uke. Blir jo så fryktelig usikker her:(
 
Om du fikk ikke gravid på digital så er du nok ikke det :( men jeg kan jo Såklart ta feil,rarere ting har skjedd liksom :) kjøp en test til å se du! Så får du vertfall det ut av hodet
 
Om du fikk ikke gravid på digital så er du nok ikke det :( men jeg kan jo Såklart ta feil,rarere ting har skjedd liksom :) kjøp en test til å se du! Så får du vertfall det ut av hodet
Ja jeg tenker og det...men reagerer bare så på kvalmen, tretthet, svimmel etc. Er neste negativ og dette fortsetter vil nok legen undersøke meg for andre ting regner jeg med neste mandag.o_O
Skal kjøpe en test til - må bare få det konstatert. Venter jeg til imorgen med å ta den så er det ingen tvil tenker jeg hvis resultatet blir negativt.
 
Jeg hadde stolt på en digital test eller to. Symptomene kan komme av nervene, av overtolkning, innbildt svangerskap... dessverre.
 
Jeg hadde stolt på en digital test eller to. Symptomene kan komme av nervene, av overtolkning, innbildt svangerskap... dessverre.
Jeg fikk en digital positiv 1-2uker...så en negativ...det som gjør meg så usikker. Hadde begge vært negativ så hadde det liksom vært greit. Men men, får vel vite før eller senere:confused:
 
Jeg fikk en digital positiv 1-2uker...så en negativ...det som gjør meg så usikker. Hadde begge vært negativ så hadde det liksom vært greit. Men men, får vel vite før eller senere:confused:
Ta en A1 test så ser du om du får strek eller ikke.
 
Back
Topp