usikker...

vintergutt10

Blir kjent med forumet
klarer ikke slå meg helt til ro jeg, selv om jeg nå er 12uker på vei og har ikke hatt noen blødning eller noen store smerter i magen.
Er det noen som tror at det da er store sjanser for at det har skjedd noe, eller syns dere jeg burde være glad og ta det rolig siden jeg nå er 12 uker...

jeg også følte det sånn , både forrige svangerskap og dette .. klarte ikke å slå meg helt til ro før gutten min var trygt ute sist .. denne gangen bestilte jeg tidlig ul i uke 10+3 bare for å berolige meg selv litt , og det hjalp .. tror ikke det er noe grunn til bekymring , så lenge du ikke har blødd eller hatt smerter .. er helt normalt å bekymre seg før man har sett at det virkelig er noe der og at hjertet slår osv

men jeg har jo vært på tidlig ultralyd og da så jeg hjertet slo.. var da litt over 8 uker på vei..

ORIGINAL: M#10

men jeg har jo vært på tidlig ultralyd og da så jeg hjertet slo.. var da litt over 8 uker på vei..

da tror jeg du kan ta det helt med ro .. når jeg var på ultralyd i uke 10 , sa ho at siden hjertet slo og vekst utviklingen var som den skulle , var det like liten sjanse for at noe skulle skje som etter uke 12 ..[:D][:D][:D]

Back
Topp