usikker.....

Mspower

Forelsket i forumet
Jeg lurer på en ting...
de fleste jeg har snakket med prøverør om sier att det er sjelden/aldri det funker første gangen:S

dette kan vel umulig stemme???:/ dumt spørsmål sikkert,men... lei av å høre på folk som sier slik.. som ikke vet noe om dette...

Heia.Jeg er ikke sikker på åssen statistikken er der,men kjenner noen som ble gravid ved 1 forsøk.
Men kan hjelpe deg og dytte,kanskje andre vet noe..

I porsgrunn, da jeg var der for 2 år siden, var statestikken at 30-40% klarte det på 1.forsøk.

Vi fikk oxo vite at det var større sjanse for å lykkes på 2 og 3 forsøk....men det er jo flere her inne på BV som har blitt gravide på 1 forsøk...de derre folka som sier at man ikke lykkes da og da, kan bare holde munn...vi vet nok mere enn dem[;)]  

ORIGINAL: Mspower

Jeg lurer på en ting...
de fleste jeg har snakket med prøverør om sier att det er sjelden/aldri det funker første gangen:S

dette kan vel umulig stemme???:/ dumt spørsmål sikkert,men... lei av å høre på folk som sier slik.. som ikke vet noe om dette...

Vi var i Porsgrunn og ble gravide på 1.IVF... [:)] KJenner en til i nærheten her som ble gravid på 1.IVF - så det er i alle fall mulig!! Jeg tror jeg har sett en oversikt et sted over antall forsøk før klaff, skal se om jeg kan finne!! 

vet ikke om det hjelper men vi ble gravide på første forsøk. Ei venninen av meg ble også gravid på 1. forsøk.

Vennina mi som har gjort dette to gonger har ved begge forsøkene fått vellykkede forsøk. Ved det første forsøket var ingen av eggene som var til overs gode nok til frys, så derfor måtte hun igjennom alt når hun skulle prøve på nr.2. Men nå har hun 5 egg på frys trur eg, så ho tenker å ta søskenforsøk om 1 år 2 år kanskje.

Eg vil tru at det er sjanse for klaff ved første forsøk, like så godt som ved andre forsøk[:)] Men har ingen statestikk på det eg da. Du får høyre med legen du har å gjere med i forhold til prøverørsforsøket om korleis statestikken er[:)]

Jeg fikk beskjed om det stikk motsatte av legen på vår fertilitetsklinikk. Han sa at flest lykkes på det første forsøket, og så blir statistikken litt lavere for nummer 2 og enda litt for nummer 3....

Men husk, det er jo bare statistikk! [;)]

Vi ble gravide på 1 forsøk[:D]

har ei venninne som har prøvd to ganga,og vellykket begge[:)]
ei anna har også prøvd to gang også begge de vellykket (tvillinga på siste...[;)]
lykke til

Tuuuusen takk for mange bra svar:) kjekt å vite.. endelig fått sprøyter og spray i posten,men ingen brev som forteller når jeg skal begynne:S hmmmz..

Tuuuusen takk for mange bra svar:) kjekt å vite.. endelig fått sprøyter og spray i posten,men ingen brev som forteller når jeg skal begynne:S hmmmz..

Rart det ikke sto noen dato for oppstart. Da ville jeg ringt klinikken imorra.

ORIGINAL: * Bobbo *

Rart det ikke sto noen dato for oppstart. Da ville jeg ringt klinikken imorra.

ja,tenkte jeg skulle ringe,for utapå står det bare etter avtale med lege:S trudde nesten brevet skulle komme først,for når jeg snakka med a på onsdag forrige uke skulle hu sende med en gang...

Virker som mange får det til på første forsøk da...[;)]

ORIGINAL: Cizza03

Håper vi alle lykkes snart:D

ORIGINAL: Cizza03

Håper vi alle lykkes snart:D

Ja det gjør jeg oxo[:D] og håper du fårbrevet,ville ringt imorgen jeg oxo[;)]

tenker jeg ringer i dag ja... høre hva som skjer... :)
håper virkelig det er i posten i dag når jeg kommer hjem fra jobb:D

Back
Topp