Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når dere var på første legebesøk,fikk dere satt opp ny time igjen da?
jeg skulle komme å ta blodprøve når jeg er i uke10,22 og uke 32.(toksoplasmose)men det gjør ho i resepsjonen der.trudde man skulle fler ganger til legen???
jeg var hos legen ca 1 gang i måneden førstegang jeg var gravid + hos jordmor gynogulog rart hvis ikke du skal til måndlige undersøkelser syns jeg men du kan jo høre med legen din hvorfor du ikke skal det da..
Berre litt infom til dykk som er usikre på dette med kontrollar og slikt. Det har i år kome nytt program for kontrollar av gravide... Det eine er at ein sjølv kan velge kor mykje ein ønsker å gå til jordmor og lege, altså fordelinga. Om ein vil kan ein kun gå til legen, eller kun til jordmora. Antallet kontrollar for friske gravide er redusert frå minimum 12 til minimum 8... Det vil sei at dei aller fleste av oss vil oppleva at me spring færre gonger til lege og jordmor enn dei me kjenner som har vore gravide tidlegare. Skulle det oppstå noko unormalt i løpet av graviditeten vil jordmor/ lege settja oss opp til fleire kontrollar..... Dei fleste kommunar har satt opp ei anbefaling på kor ofte ein skal gå til lege og kor ofte ein skal gå til jordmor. I min kommune er det anbefalt legebesøk mellom veke 8 og 12, jordmorbesøk i veke 16 for deretter å ha ultralyd i veke 17-19.....