usikker

babytutta

Forumet er livet
har hatt mensfølelse siden i går, kjennes skikkelig ut som den dumme tanta er på vei. er så redd for at testen var falsk positiv eller kjemisk graviditet eller noe....off, jaja. skal teste fredag også. da blir det vel litt mere endelig. tenk har jeg driti på draget da...[8|] nei, jeg får bare håpe. testen min er så fin og positiv.....å det skal den fortsette med.bank i bordet!

Regner med at bønna sitter der den skal jeg, det holder med en kjemisk her og den har jeg brukt opp
Fortsatt lykke til med ruginga[;)]

ORIGINAL: twinanne

Regner med at bønna sitter der den skal jeg, det holder med en kjemisk her og den har jeg brukt opp
Fortsatt lykke til med ruginga[;)]

får håpe det ja...
off må være kjipt.
men time will show. hmmmmm.

Nei, huff ikke tenk sånn a. Du er GRAVID.

Lykke til videre med ruginga.

ORIGINAL: * Bobbo *

signerer denne[;)]

Nå er det viktig å holde humøret oppe [:D] Ikke noe negativitet her, du er gravid så nå må du nyte det, uansett hvor lenge det varer. Her er ingen garantier for noe. Skjønner tankegange, det surrer her også, men det er kjempe viktig å være positiv.

Kos deg frem til fredag og nyt påska. Det skal jeg [;)]

takk takk.
ja humøret er nå egentlig ganske bra. roa seg nå disse mens greiene å ikke noe tegn til tanta, så jeg er nok gravid, men er så vanskelig tro det, så en tenker alt mulig rart.
men nå skal jeg stashe meg å ut å spise med mannen min. bli påspandert goo middag i kveld..romlemantisk[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Back
Topp