Bare trenger å få lufter meg… ble uplankgst gravid og er 5-0. Er så usikker på om vi skal beholde eller ikke, og det gjør så utrolig vondt. Har to jenter på 7 og 9år. Følte at vi var ferdige med barn, men nå står vi her. Prøver å veie for og imot, men syntes det er vanskelig. Samboer er støttende uansett hva jeg ønsker. Han ser helst at vi ikke fullfører svangerskapet mtp at barna har blitt såpass store, det vil være svært stor forskjell i behov, påvirkning av ferieturer kombinert med at besteforeldrene begynner å bli litt eldre- samtidig som at han selvfølgelig blir med på en til dersom det er det jeg ønsker. Er det noen som har noen råd å komme med, noen som har vært i samme situasjon?

Men ja, tanken på spesielt alderen mellom 1-5år er litt overveldende av og til for var den perioden jeg syntes det var mest slitsomt, første året var de med, men så er det en periode med mye vilje, må følges veldig tett for de skjønner ikke sitt eget beste. Men på sikt vil det bli lettere å lettere jo gamlere de blir.