Usikker

Vivi93 usikker

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på en ting , jeg hadde menstruasjon sist den 13. Desember å skulle hatt den nå for 9 dager siden men ikke noen ting skjer jeg har mensen murring å er kvalm å så er niplene mine hovne å ømme. Jeg tørr ikke teste meg for jeg vil ikke bli skuffet
Hva skal jeg gjøre ?

Jeg lurer på en ting , jeg hadde menstruasjon sist den 13. Desember å skulle hatt den nå for 9 dager siden men ikke noen ting skjer jeg har mensen murring å er kvalm å så er niplene mine hovne å ømme. Jeg tørr ikke teste meg for jeg vil ikke bli skuffet
Hva skal jeg gjøre ?
Test. Det er ikke noe annet å gjøre.

Men når kan man teste sa er det ikke for tidlig har lest å hørt at det er ikke sikkert en for positiv før 2 uker

Men når kan man teste sa er det ikke for tidlig har lest å hørt at det er ikke sikkert en for positiv før 2 uker
Kan slå ut før også, men vil du være helt sikker så venter du til det har gått ca 14 dager etter eggløsning. Er bare en test som kan si deg om du er gravid eller ikke. Om du klarer å ha litt is i magen noen dager til så sløser du ikke bort penger i alle fall. ;) Lykke til! :)

Kan slå ut før også, men vil du være helt sikker så venter du til det har gått ca 14 dager etter eggløsning. Er bare en test som kan si deg om du er gravid eller ikke. Om du klarer å ha litt is i magen noen dager til så sløser du ikke bort penger i alle fall. ;) Lykke til! :)
Hun er 9 dager over forventet mens, og da minst tre uker etter El, så helt klart tid for test nå

Hun er 9 dager over forventet mens, og da minst tre uker etter El, så helt klart tid for test nå
Det var det jeg også regnet meg fram til. Derfor jeg mente der var på tide med en test.

Ja da er det bare test som hjelper

Litt kjapp regning, så viser det at du isåfall er 5 uker ca på vei. Så er du gravid bør det slå ut nå

• Liker
Reactions: BMC
Testetid, definitivt.

Ja å? Hvordan regner du det ? Var enten 13 desember eller 14 desember sist menstruasjon å je går ikke på noen p piller me jeg har lenge trodd at jeg ikke har så lett for å bli gravid å har ikke hatt så mange symptomer til nå har kvalme ømme sensitive bryst å er mer trøtt men vet ikke helt om det er er derfor elle andre grunner

9 dager etter forventet mens? Da er det helt klart på tide med en test ;) kun det som kan fortelle deg om du er gravid eller ikke :) lykke til!

Hmm tror jeg skal vente noen dager til men så på en sånn menstruasjonskalender at min eggløsning var 29 desember å da hadde sex når jeg tenker meg om å det er jo et par uker siden

Back
Topp