Usikker..

Sylet

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er helt ny på dette forumet. Men er veldig usikker nå. Har et barn fra før, og ble gravid med nummer to nå i oktober. Men på Mandag begynte jeg å blø litt, så tok kontakt med legevakten, ettersom jeg har gått med merkelig murring og stikking i nedre del av magen i ca 14 dager. De kunne ikke gjøre annet enn å henvise meg til tidlig UL, så ska dit neste fredag. Det har vært dager uten noe som helst, men så er det dager der det kommer brunt. Idag begynte det å komme litt friskt blod igjen. Jeg har hatt gravidtegn som sterk luktesans og halsbrann, men dette er borte. Brystene er fortsatt ømme, og på Onsdag var testen positiv. Noen som har opplevd det samme, og at det har gått bra? Er veldig spent, og en ukes ventetid er veldig lang. Hvor lang tid fra en evt SA til negativ test?
 
Det spørs hvor mye hcg du hadde i blodet ved en evt sa...
Det halveres vel annenhver dag? Eller er det bare noe jeg finner på? :p hadde en abort i fjor i uke 8-9, og fikk da positiv i en måned etterpå...

Håper det går bra med deg...er utrolig mange som blør og spotter uten at det er noe galt :) lykke til på fredag! Sender en klem
 
Jeg har det samme som deg, er litt over 7uker nå. Var til ultralyd på tirsdag som var på Volvat, bare for å sjekke. Der så jeg ett bankende hjerte og lå perfekt til, så selvom man har litt blødninger ol så bør ikke det bety noe. Mange som ca 40% har dette i 1.trimester sa hun jeg var hos. Så fikk beskjed å ta det med ro. Men ble det masse frisk blod med klumper og veldige smerter, det er det kan bety sa.
Så prøv å ta det med ro, krysser fingrene for at det er det samme med deg :) lykke til, og gratulerer ❤️
 
takk for positive svar! HCG er enda ikke målt, fikk legetime i midten av januar, da de ønsket at jeg skulle være over 12 uker når de tok blodprøven..
 
Jeg har blødd litt i to dager, men kun på dopapiret. Ska på UL på onsda. Bestemt meg for å tenke slik at mange blør, trenger ikke være noe
 
Er det jeg også tenker, for leser om flere det har gått bra med, men uansett er sjangsen for en SA der.. så får vell bare leve i usikkerheten frem til neste Fredag :) krysser fingrene!
 
Fælt å gå sånn, men slapp av så godt dere kan, og masse lykke til begge to! :) satser på gla'meldinger både på onsdag og fredag :)
 
Back
Topp