Usikker

Bkno1387672

Andre møte med forumet
Sist fredag (10.04) fikk jeg en enorm blødninger, dro på legevakta der de fant ut på urin prøve at jeg var gravid.
Måtte på ultralyd undersøkelse på samme dag for å sjekke om var noen rester for de mente jeg hadde SA siden stor blødninger.

På ultralyden så de ingen tegn til abort eller til graviditet.
Men hun mente jeg kanskje var 3-4 uker på vei dette ikke synes på en ultralyd..
Tok en clerblue digital med uke på å den viste 2-3 og gravid.

Tok blodprøve hos legen på mandagen (13.04) den var positiv og hCG var på 591.
Tok en ny rfsu graviditet idag den var veldig svak positiv og en clerblue digital der det sto gravid men bare 1-2 uker..

Så spørsmålet er hvorfor er prøvene mye dårligere nå? ImageUploadedByBV Forum1429259522.778965.jpg

Sjekket de svangerskap utenfor livmor?
Jeg ble gravid. og trodde jeg hadde SA.
Var på UL å da fant de ingenting. Men det viste seg å ligge i egglederen.

Men uansett.. hvis du har hatt SA så er det naturlig at den viser svakere positivt inå. For da er HCG på vei ut av kroppen din.

Gynekologen sa at livmora så tørr og fin ut samme med eggstokkene, at var ingen tegn til åpning, å blodet som kom bar frisk å ikke tegn Til klumper..

Håper dette skal gå bra da jeg sliter pcos! :)

Gynekologen sa at livmora så tørr og fin ut samme med eggstokkene, at var ingen tegn til åpning, å blodet som kom bar frisk å ikke tegn Til klumper..

Håper dette skal gå bra da jeg sliter pcos! :)
Det gjør det nok da :) Jeg vile tatt en test igjen om noen dager å sjekket.
passe på at det fortsetter nedover.

Jeg synes du skal få tatt nye hcg-prøver og da helst to stykker med to dagers mellomrom for å sjekke nivå og stigning. At testene nå viser svakere strek/lavere antall uker på vei kan jo dessverre bety at noe ikke er helt som det skal, men det er umulig å si noe om uten at man sjekker med ny UL og tar blodprøver. Håper det går rette veien og at blødningene du har hatt har vært ufarlige. Det er fremdeles så tidlig i et eventuelt svangerskap at UL ikke vil vise så mye foreløpig og nettopp derfor kan blodprøver være av stor betydning. Krysser fingrene for at alt er som det skal!

Hørtes ut som en veldig frustrerende situasjon.. Masse lykke til!

Back
Topp