usikker!

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg er egentlig usikker på om det er liv der inne, har opplevd to ganger at det har kommet litt slim og en stripe med blod.. men da har jeg bare tenkt at det var et sprekt blodkar:(

Vet ikke om det er flere som har det sånn?Symptomene dabber liksom av og føler meg ikke gravid i det hele tatt.. i tillegg tok jeg en test i går kveld som var litt svakere enn de jeg tok for en uke siden.

Utrolig hvor bekymra man skal være i denne perioden! Føles ikkeno bra:(

Litt blod kan komme av så mye rart. Testene vil bli mer negative etterhvert fordi hcg mengden avta. Jeg er usikker på når dette snur men tror det er mot slutten av 1 trimester. Men styrken på en g test er iallfall en noe usikker å måle det på. Hvis du er usikker er den eneste løsningen å ta en prat med legen din. Forhåpentligvis er alt i orden :) det å surfe her inne kan dessverre gjøre en enda mer nervøs, fordi man får alle historiene, både de gode og de triste. Jeg har selv opplevd å miste, da etter uker med blødninger og ul som faktisk viste et levende embry. Hos meg var det mer psykisk en fysisk vondt, men det går over. Brutalt som det enn høres ut så må man bare prøve igjen. Så lenge du ikke blør mye er det nok bare en uskyldig blødnig og husk at ikke alle har like mange symptomer. :) og om du fortsatt føler at noe er galt, så ta en prat med legen din :) håper alt ordner seg.

Du kan ikke ta graviditets test nå for den vil gi deg feil svar. Dra til legen å be om ultralyd eller mål stigning i HCG med to dagers mellomrom. Om det stiger er det liv om ikke er det kanskje en MA.
Symptomene mine forsvant mer eller mindre 7+0, er bare trett på kvelden nå og har av og til ømme pupper.
Blødninger kan komme av ulike årsaker hos gravide.

Takk for svar begge to, jeg har opplevd en MA før..så det er nok derfor jeg føler at det skal gå galt denne gangen også.

Sist jeg hadde en MA kom det en del brunt utflod og jeg har kun fått helt friskt blod, tynne striper på papiret..
får heller prøve å tenke litt positivt å heller ta det opp med legen:)

Ja, det er nok lurt. Så kjedelig at du har det sånn, jeg har stor tro på at man skal lytte til egne følelser, men håper at du tar feil og at det er bekymringer pga tidligere ma. Kjenner de så alt for godt selv :(

Jeg føler egentlig ikke at det er noe galt hele tiden, det kommer litt an på dagen og hvilke symptomer jeg har.. tror nok jeg kommer til å være sånn helt til jeg kan høre på hjertelyden med doppler elle se på ultralyd at alt er ok..

Vet at jeg ikke er aleine om å være bekymra iallefall, men kjipt er det uansett

Hvordan er det med deg i dag? :)

Oppdaga Mørkt blod istad, men ikke så mye..ser ikke så lyst ut:(

får bestille time hos legen på mandag, å finne ut hva som skjer

Back
Topp