Usikker!

GlaJenta88

Elsker forumet
Jeg tilhørte septemberforumet, men mistet dagen før nyttårsaften. Jeg fikk klarsignal fra legen om at det ikke var noe poeng i vente før vi prøvde igjen. Saken er vel at vi ikke prøvde så hardt før det skjedde, men når det først var en realitet ble vi fort vant til tanken om en nr. 2 :)

Da det ikke gikk likevel ble vi til slutt enige om å ikke prøve før termin blir på nyåret - altså i april/mai.. Men nå er jeg på overtid med tanta! Det rakk jeg ikke i desember, siden jeg testet positivt 3+4. Så nåå lurer jeg fælt på hva kroppen tuller med. Vi har ikke brukt prevensjon, men har unngått el - som jeg trodde var for ca 2 uker siden. På den ene siden vil jeg jo! På den andre siden var jeg innstilt på vårprøvings og å bli ferdig med tannlegetimene osv først. Det kan jo såklart tenkes at syklusen har tullet seg til etter sa'en, men det betyr jo også at vi kanskje har truffet el. Har masse symptomer på enten graviditet eller pms så det skal ikke stå på det ;)

Wæ! Måtte bare lufte meg litt ;)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Åh, har du ingen tester liggende da?! :D
 
Åh, har du ingen tester liggende da?! :D
Nei, jeg har ikke det vett ;) Brukte opp de siste når jeg mistet! Ble helt forstørret, og skjønte ikke no.
Jeg skulle ønske jeg visste hvordan vanlig mens uten hormonprevensjon kjennes ut i kroppen min, jeg. Jeg har vilt ømme (og kløende) pupper og plagsom vond korsrygg/bekken, men det kan jo sikkert være pms og!

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Back
Topp