Usikker

Sunsmile

Forelsket i forumet
Er nå 7 dager over forventet mens, men har ikke turt å teste enda:/ litt usikker på om jeg skal fortsette å leve i uvissheten eller få sannheten :/ hadde vært veldig kos med en positiv test, samtidig som det er mye som foregår på en gang....
 
Er det ikke rimelig sikkert da a? Er det vanlig å gå så langt over tiden? Er vel uansett best å få det overstått, ikke noe ålreit å gå i uvisshet vel :p lykke til :)
 
Takk:) ja, bør vel sjekke opp ja;) er nok bare tullete av meg å vente. Men vil ikke ha falske forhåpninger heller:/
 
Nei selvfølgelig ikke :p jeg klarte ikke å vente lenger når det var en dag igjen til jeg egentlig skulle hatt mens ;-)
 
Jeg hadde glemt at jeg skulle ha mens jeg da:p så plutselig kom jeg på det. Men får teste i morgen tidlig:D
 
Si i fra hva du finner ut, er plass til MAAAANGE oktoberbabyer her ;)
 
Bedre å vite det hvis den er negativ enn å gå rundt med falske forhåpninger. Lykke til :)
 
Det er helt sant :) Hadde en litt travel morgen med en seng som var alt for god, så glemte/rakk ikke å teste:/ men i morgen er det en ny dag
 
Hvis du er 7 dager over mensen så spiller det ingen rolle om du tar morgen urin eller ikke. Rimelig sikkert at du har produsert nok hcg til at det blir postivt hvis du er gravid :)
 
Åja:D Hehe, da skal jeg snike meg til å teste etterpå og i morgen tidlig tenker jeg :)
 
Testet på morgenen, men negativ test :/ og nå er det 10 dager siden jeg skulle hatt mens:/ vet ikke helt hva jeg skal føle eller tro:/ :(
 
Hva med å dra til legen og ta en blodprøve? Jeg vet at mange har fått veldig seint utslag, så it ain't over till' it's over :)
 
Det kan fult mulig være det :) Hcg produseres forskjellig fra kvinne til kvinne ! :) Ville tatt meg en tur til legen :)
 
Tusen takk for støtten :) jeg tenkte jeg skulle se ut uka. Og har det ikke blitt positiv eller mens, så bestiller jeg time:)
 
Back
Topp