Usikker..

TuttaMadutti

Betatt av forumet
Jeg er litt usikker ang tidlig ul. I mitt første svskap fant jeg det ut når jeg var ca 13,5 uke på vei. Å denne gang er det planlagt :) har ikke no symptomer på at noe skal være galt *bankibordet* men hva ville dere gjort? :)
 
At du fant ut du var gravid når du var 13,5 uke? Hvis du klarer å bevare roen og ikke tenker negativt, så skal d jo ikke være "nødvendig" med tidlig ul :) hadde ikke d med nr 1. med nr 2 var d for å slå fast hvor langt eg var på vei. Denne gangen er d for å roe nervene :P
 
Jeg blir liksom så redd å nervøs av å lese om di som ikke er så heldige :-( når ting går galt. Skulle kanskje kjøpt meg en doppler og hatt hjemme selv :p
 
Doppleren virker jo ikke før i tidligst uke 10! Har en liggende og kan ikke vente til jeg skal begynne å bruke den :D
 
Det er ikke nødvendig med tidlig ul, dersom alt er normalt og du ikke tidligere har mistet. Har du behov for tidlig ul ordner legen din det.
Som regel går alt greit. Ingenting å bekymre seg for!
Jeg mista forrige gang. Men da begynte svangerskapet veldig dårlig. Jeg hadde magesmerter og kunne ikke røre meg før jeg begynte å blø. Merka fort at ikke alt var som det skulle.
Jeg bekymra meg veldig i starten denne gangen. Men nå er jeg kommet til uke 6, mista i uke 6 sist gang. Men nå har jeg ikke merka noe unormalt. Og jeg er overlykkelig for å ha kommet til uke 6 uten noen komplikasjoner. Føler at alt er som det skal. Så jeg slapper mere av.
 
Det er akkurat det som er litt dumt med slike forum, man kan skremmer hverandre med skremmselshistorier av forskjellige slag. Jeg har mista flere ganger, og hver gang har jeg hatt tydelige tegn på at ting ikke var som de skulle. Tok derfor en tidlig ultralyd denne gangen selv om jeg ikke hadde tegn på at noe var galt, og denne gangen ser det ut som jeg skal lykkes.

Om dette svangerskapet går bra, har jeg likevel igjen resten av mitt liv å være bekymra . Så jeg har valgt å ikke begynne enda. Går det galt, så går det galt! Om ting går galt så tidlig i svangerskapet, så er det faktisk ikke så mye å gjøre. Trist er det, vondt er det, og hjertet mitt blør for de som opplever dette. Jeg velger likevel å ikke gå rundt å bekymre meg!!

Har du ingen tegn på at noe er galt, så er alt i orden:)
 
Det er akkurat det som er litt dumt med slike forum, man kan skremmer hverandre med skremmselshistorier av forskjellige slag. Jeg har mista flere ganger, og hver gang har jeg hatt tydelige tegn på at ting ikke var som de skulle. Tok derfor en tidlig ultralyd denne gangen selv om jeg ikke hadde tegn på at noe var galt, og denne gangen ser det ut som jeg skal lykkes.

Om dette svangerskapet går bra, har jeg likevel igjen resten av mitt liv å være bekymra . Så jeg har valgt å ikke begynne enda. Går det galt, så går det galt! Om ting går galt så tidlig i svangerskapet, så er det faktisk ikke så mye å gjøre. Trist er det, vondt er det, og hjertet mitt blør for de som opplever dette. Jeg velger likevel å ikke gå rundt å bekymre meg!!

Har du ingen tegn på at noe er galt, så er alt i orden:)
Enig med du! :3some
 
Det er akkurat det som er litt dumt med slike forum, man kan skremmer hverandre med skremmselshistorier av forskjellige slag. Jeg har mista flere ganger, og hver gang har jeg hatt tydelige tegn på at ting ikke var som de skulle. Tok derfor en tidlig ultralyd denne gangen selv om jeg ikke hadde tegn på at noe var galt, og denne gangen ser det ut som jeg skal lykkes.

Om dette svangerskapet går bra, har jeg likevel igjen resten av mitt liv å være bekymra . Så jeg har valgt å ikke begynne enda. Går det galt, så går det galt! Om ting går galt så tidlig i svangerskapet, så er det faktisk ikke så mye å gjøre. Trist er det, vondt er det, og hjertet mitt blør for de som opplever dette. Jeg velger likevel å ikke gå rundt å bekymre meg!!

Har du ingen tegn på at noe er galt, så er alt i orden:)

Kunne ikke sagt det bedre! Signerer denne! :)
 
Stortsett enig i da du skrive Hegemor78. Bortsett fra den biten om at om du ikkje har nåken teng på at nåke e galt så e da ikkje nåke galt. Eg har hatt to MA uten nåken som helst symptom på at nåke ikkje va som da sku. Alle symptom på graviditet va der. Men resten e eg enig i. Da e vondt å mista og når ein har opplevd da fleire gonger og uten tegn på at nåke er gale, så blir ein bekymra øve koss da e denne gangen. Sån e da berre=)
 
Stortsett enig i da du skrive Hegemor78. Bortsett fra den biten om at om du ikkje har nåken teng på at nåke e galt så e da ikkje nåke galt. Eg har hatt to MA uten nåken som helst symptom på at nåke ikkje va som da sku. Alle symptom på graviditet va der. Men resten e eg enig i. Da e vondt å mista og når ein har opplevd da fleire gonger og uten tegn på at nåke er gale, så blir ein bekymra øve koss da e denne gangen. Sån e da berre=)

Selvfølgelig kan det være noe galt, selv alt virker å være i orden. Og det kan være i orden selv om alt virker feil. det viktigste er at vi finner vår måte å takle angst, redsel, bekymringer og alt dette på:) Å for meg er det best å være en optimist til det motsatte er bevist. Krysser fingre for alle her inne :)
 
Back
Topp