Usikker...

Piasnuppa

Forelsket i forumet
Hei :)

Har mange symptomer på at jeg er gravid, har halsbrann, kvalme, ømme pupper som vokser, svimmel. Men ingen positiv test enda :( testet sist i går.  Er 3+5 i dag, begynnte tidlig å kjenne symptomer, har kjendt det siden ca 2+0.
Da jeg var gravid sist ble jeg også tidlig dårlig. Noen andre som har hatt det sån?
Det føles som en evighet til fredag når tanta egentlig skal komme. Tenker å teste da...
Håper å kunne bli med i November forumet. :)

Det måtte gå en uke over da tante rød skulle komme før jeg fikk positiv test! Så jeg var veldig usikker. Så man må vel bare smøre seg med tålmodighet ;-) 
Så krysser jeg fingrene for at du får positiv test :-)

Symptomer siden eggløsning? Mulig? neh! 

Da måtte du ha vært lenger på vei enn du tror, men siden du ikke tester positivt så? Innbilt svangerskap? Pms? Det kan forveksles! :)

Emmm det er faktisk noen som kjenner det når befruktingen skjer. Å det gjorde jeg sist gang jeg var gravid. Men da viste jeg ikke at det var graviditet. Det er ikke vanlig nei, men det skjer!!  Vi får se når det er gått 4 uker om det er tilfelle eller ikke:)

Alle 4 gangene jeg har vært gravid har jeg merker uvanlig mye stikking etter el:) håper du får et positivt svar, men ikke gi opp:)

Testet i kveld. svak strek...skal ta ny test i morgen tidlig når mensen skal komme. Har en del mensmurringer i magen i kveld, så er redd tanta skal komme, men et lite håp siden jeg fikk svak strek :)

Back
Topp