Usikker

det viktigste med testene fra billigtester er at streken må komme INNEN tiden som står i bruksanvisningen, så 2 eller 3 minuter, etter en time kan det komme en skyggestrek av seg selv.
Jeg har opplevd begge deler, men med riktig bruk er testene helt bra (ser inlegget mitt om positive tester med bilder :)
Har brukt MASSE billige tester det siste 1,5 år, og hver gang jeg brukte dem riktig og dem var positiv, var jeg gravid.

Så test på nytt om 2 dager, og les av resultatet innen tiden er eneste jeg kan advisere deg :)

Ser ikke hva personen før meg har skrevet, men:

En syltynn strek er ikke en ordentlig strek som regel. Men, skjønte ikke, den fra first signal, var den positiv eller ikke?

Selv om det står at de skal fungere fra 25, er det flere tester som reagerer før dette hcg-nivået, men de er garantert til å virke fra og med 25.

Er ikke stort annet å gjøre enn å ta en ny test i morgen og se ;-) Jeg hadde prøvd meg med en digital igjen.

Den fra first signal var negativ den også:)

Syns det er så mye forskjellig om disse strekene altså:) hehe så egentlig er ikke en strek en strek da?:)

Har tatt ca 40 stk av disse billigtestene tilsammen og alle negative har vært blendahvite. Og sist jeg fikk antydning til strek var jeg gravid ...men den var noe klarere enn denne selv om det ikke er langt unna.

Nå tenker jeg rett og slett og bare vente på TR i morgen:) Og ikke stresse mer  med det!
(Pokker den dumme streken holdt meg hjemme fra årets sommerfest!) hehe

Er ikke en gyldig en når den kommer etter tida eller er syltynn ;-) Ellers er en strek en strek!

Back
Topp