USIKKER

helen79

Forumet er livet
JEG ER SÅ FRUSTRERT. ETTER SA, HAR JEG BLITT MER USIKKER PÅ OM VI SKAL HA FLERE BARN. MEN JEG HAR LYST PÅ EN TIL. MEN SÅ ER DET DENNE EGOISMEN TIL MIN MANN OG MEG SELV. VI TENKER PÅ FREMTIDEN, BLA, FERIER. SÅ HAR VI BARE HANS FAMILIE TIL BARNEVAKTER. SÅ VIL HAN VÆRE FERDIG TIL NESTE ÅR MED BARN, DA SKAL BARNET BLI FØDT. HAN ER 35 ÅR DA, SÅ DET FORSTÅR JEG.
HVILKE TANKER, RÅD HAR DERE OM DETTE. EVT. ERFARINGER?
JEG ER SÅ FRUSTRERT. VAR NESTEN PÅ GRÅTEN I FORMIDDAG.

Vanskelig å gi råd til sånt synes jeg. Man må gjøre det man føler er riktig for en selv og partneren. Vi har aldri sett på barn som hindring til noe ferie eller andre ting vi har hatt lyst til å gjøre. Vi har reist hvert år siden vi ble sammen, og vi har på en måte fått en helt annen betydning for ferien etter at gutten vår kom. Er allerede igang med planlegging av neste ferie. Det er også svigermor som stiller opp som barnevakt hver gang, men hun har ikke noe imot det. Dere må prate om det ordentlig og virkelig kjenne etter hva dere har lyst til og hva som blir riktig å gjøre for dere.

Lykke til.

MENTE IKKE Å LA NOEN TRO AT UNGENE BLIR EN HINDRING FOR OSS, BLE VEL SKREVET LITT FEIL.

Back
Topp