usikker, tips?

bb2

Flørter med forumet
Jenta mi bi 22 mnd når baby kommer, ka som e best da? 
kjøp søskenvogn? ka dåkker bi å gjør dåkker som har så småe? :)
Takk for svar :)

Min er ikke så liten som din, men jeg vil tro du vil trenge en søskenvogn. Vi brukte vogna ganske så flittig helt til gutten min var 3 år. Han gikk så klart mye, men vogna var veldig grei å ha når han ble sliten eller når vi måtte spenne han fast he he...

Snuppa vår vil være 27 mnd da babyen kommer. Tror ikke vi kommer til å kjøpe søskenvogn. Tror vi kjøper søskensete istede, hun vil mye heller gå enn å sitte i vognen, og jeg synes søskenvogn blir litt stor og tung å drasse med seg..

sønnen min er 20mmd når lillebror/søster kommer, men vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn... Satser også på søskensete, og to vogner når vi skal ut i helgene :)

Her blir det 2,5 år i mellom og vi skal ha søskenvogn
Har planer om å trille når han på 2,5 år skal hentes i bhg, det er to litt bratte bakker og ett
lite stykke å gå. Kan fort bli litt langt å gå når han er sliten etter dag i bhg.
Og så praktisk på senteret, da vet jeg hvor jeg har begge to ;-)

Min blir  3 år noen mnd. Etter at babyen er født, tror nok ikke vi skal ha søskenvogn.
Satser på søskenbrett.

Vår er 2,5 når småen kommer, og vi skal ikke ha søskenvogn. Hun sitter sjelden i vogn nå, vil bare gå og sover ikke på dagen lengre. Men skal kjøpe ståbrett til vognen.

Takk for svar  ja e jo selvfølgelig opp te kvær enkelt om man treng dt.
æ ser dt nokk an etter kvært om æ treng dt. føl dt hadd vært lurt når vi sku i bhg,
på senteret osv. dåkk som sku ha dt? har dåkker vogn fra før?
æ har ei emmajulia edge duo, bægg å sportsvogn. så når æ ska ut på tur me den lille
aleina, så trur æ at æ bi å bruk den. e jo dyrt me vogn ;p

Back
Topp