Usikker tid

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg kom inn her for noen dager, men holder meg litt i bakgrunnen, har hatt blødninger siden jeg fant ut jeg var gravid omtrent og det er veldig, veldig tidlig så driver og tar hcg prøver osv for å finne ut om det er uskyldige blødninger eller SA.

er bare 4+5 i dag om det fremdeles er noe for jeg testet positivt allerede 3 dager før IKM.
venter i spenning og håper og få svar på begge hcg prøvene jeg har tatt når jeg har legetime på fredag.

Blubba27 skrev:
Huff!! Krysser fingrene på at det bare er en uskyldig blødning du har ;) Når får du vite noe mer?

forhåpentligvis på fredag om de rekker å få resultat av siste hcg prøve da, hvis ikke må jeg nok vente til starten av neste uke...

Uff, det er vondt å gå sånn og ikke vite :(
Krysser fingrene for deg, og håper svaret kommer på fredag!

Krysser fingre at du får svaret +på fredag.

Jeg får alltid mine svar morran etter jeg har tatt dem jeg

Er kanskje forskjellig fra sted til sted..

Tina pusen skrev:
Krysser fingre at du får svaret +på fredag.

Jeg får alltid mine svar morran etter jeg har tatt dem jeg

Er kanskje forskjellig fra sted til sted..

Tusen takk alle sammen:-D

Ja her sendes de med bilbud til Oslo (fra trondheim) for så å analyseres der, de sier det varierer litt hvor lang tid det tar å få svar, sikkert litt etter hvor mye de har å gjøre.
Hun skrev på at jeg har legetime på fredag da i håp om at det skulle gå litt raskere.

Så ikke denne tråden før jeg maste på deg i den andre jeg da ;)
Æsj, så kjipt å gå sånn og ikke vite! Får håpe du får et svar på fredag, så slipper du å gå hele helga og vente... Krysser alt jeg har for at det er en sprell levende liten spire i magen din <3

Tusen takk novembergull:-D ja vi håper og håper:-D

Så spennende! Masse lykke til hos legen i morgen!!!

Håper det bare er en uskyldig blødning...
Jeg spottet i 2 dager når jeg fikk positiv test men det var ikke noe galt:)

ååå så koselig med lykke til ønsker, så søte dere er<3

Tusen takk:-D

I det ene øyeblikket tenker jeg at alt er over og i neste tenker jeg at jeg fortsatt er gravid så jeg kjører litt berg og dalbane for tiden, blir spennende.

Back
Topp