Usikker termin

Barn_2

Glad i forumet
Hei :)
Jeg vet jo eksakt 1 dag i siste mens, og er rimelig sikker på at jeg vil få termin mellom 31 okt og 3 nov.

Men da jeg var hos legen så kjente han på magen og vi hørte hjertelyden før vi skrev papirer, han spurte om jeg hadde hatt vanlig mens siste gang osv.
Også sa han ikke noe mer...

Og på papiret så så jeg han hadde krysset av usikker på terminen.

Dere som har skrevet papirer og som vet siste mens har legen krysset av på sikker eller usikker hos dere?

Legen min klarte å prestere at jeg ikke skulle ha barn før i slutten av desember hun, selv om første dag i min mens var 27 januar.. Så jeg så bare rart på hu, også gikk deg opp for hu at hun ikke var så flink til å regne likevel..

Tror hun faktisk skrev ned datoen jeg selv har regnet meg frem til, men tror alvorligtalt ikke at denne legen har vært borti en eneste gravid før, så blir spennende p se om de sier noe på ul i ule 11..

Står alltid usikker termin til den er korrigert på ordiner ul. Bare fordi at den stort sett alltid blir flyttet en dag eller to :p likt for alle

Stod sikker på forrige min :)

Ok da er det handle vanlig da :)

Hos legen min bruker de esnurra- http://www.nsfm.no/esnurra/0.php så om man vet menstermin, bruker de denne. Bruker denne også når de fastsetter termin ved ordinær UL her på St.olavs

Back
Topp