Usikker på termin...?

Hua92

Blir kjent med forumet
Var veldig usikker på når mensen var, men tror jeg har regnet meg frem til 23.august og fikk positiv test 17.september. I følge menstermin er jeg i uke 8+3. Men i følge TU er jeg bare 7+3.. hva tenker dere? Fikk se ett bankende hjerte 6+1 og ble målt til 8,1mm.. Har fått OUL 05.Januar, blir det for sent?
 
Om du hadde første mens 23.august er du berre 8+1 idag (likt meg, så skjønner ikkje korleis du tenker når du rekner? :)

6+1 ifølge UL eller mens?

For seint til ka?
Du er jo mest sannsynlig max 8+1 idag, og den 5.januar er du da 19+2.
 
Har sykluser på 23-25 dager, derfor jeg kom frem til 8+3...
6+1 ui følge TUL.

Var bare usikker på hva som var var innafor når det kom til OUL :)
 
Har sykluser på 23-25 dager, derfor jeg kom frem til 8+3...
6+1 ui følge TUL.

Var bare usikker på hva som var var innafor når det kom til OUL :)
vet du når du har eggløsning? Jeg har kort fase mellom eggløsning og mensen. Men eggløsning på dag 15. Så kan det være derfor du får sånn forskjell?
 
Har sykluser på 23-25 dager, derfor jeg kom frem til 8+3...
6+1 ui følge TUL.

Var bare usikker på hva som var var innafor når det kom til OUL :)

Eg trur nok ultralyden har mest rett, alle mine tidlige ultralyder har truffet på målingene, og dei tar iallefall ikkje ei heil veke feil :)

Ordinær ultralyd er mellom veke 17-19, og siden mange av oss er i veke 18 rundt jul blir det mest vanlig at bortimot alle av oss får OUL etter nyttår:happy: såvidt eg veit er den tida satt fordi da er fosterene alltid samme størrelse, så terminen blir mest mulig nøyaktig. Så er jo ikkje krise om OUL havner i uke 20-21 heller :)

Mest sannsynlig er du jo 18 veker på vei, og det er jo veldig spot on :happy:
 
Takk for alle svar. Tenkte bare det var tidlig å få positiv test allerede på uke 2+4?
 
Back
Topp