usikker på termin

Piasnuppa

Forelsket i forumet
Jeg har hatt uregelmessig mens de siste månedene..variert mellom 31 og 34 dager..de to siste gangene har jeg hatt 31 dagers syklus, og da har jeg heller ikke spottet før mens som jeg har gjort de andre gangene.
 Nå har jeg gått ut fra babyverden sin terminkalkulator på 31 dagerssyklus siden det var det jeg hadde sist.  jeg er litt usikker på når eggløsningen var..hadde positiv el test to ganger denne syklusen..med en uke mellom.
Har derfor gått ut fra siste mens som var 19 august. På babyverden sin terminkalkulator får jeg at termin er: 29.mai og at jeg er 6+2 i dag.
prøvde en annen sin terminkalkulator på jordmorsiri.no og da fikk jeg: termin 01. juni, og at jeg er 6 uker i dag. hva er rett????

Jeg tror ikke du skal bry deg så alt for mye om hva de der terminkalkulatorene sier jeg.
Er ikke mange som vet eksakt hvor langt de er på vei før de har vært på ordinær UL. Om de da ikke velger en tidlig UL. 
Terminkalkulatorene kan praktisere forskjellig så derfor de får forskjellig dato og antall uker du er på vei. 

Jeg vil tro det er 29 mai ;) En tar alltid utgangspunkt i siste mens, og du vet jo ikke hvor lang syklusen din var den måneden.

2 dager forskjell er ikke noe å henge seg opp :-) endelig termin får du først på ordinær ul en gang mellom uke 17 og 20.

Takk for svar jenter :) er  vel ikke så mye å henge sei opp i, men ble bare litt forvirra :)

Back
Topp