Usikker på stigningen her... Hva synes dere?

medexa

Forelsket i forumet
Her er
10 dpo overst
Så 11 dpo
12
13
Og til slutt 14 dpo. Synes de har steget litt lite? Den fra i dag er ikke tørket, det er de andre.

Hvordan har stigningen vært hos dere? Bør jeg bekymre meg for at noe er galt?

ImageUploadedByBV Forum1456561330.205617.jpg

Jeg tenker at du ikke skal bekymre deg :)
Er du bekymret, så gå til legen å få tatt blodprøver. Husk at hcg fordobles ca annenhver dag, og at det finnes store variasjoner i hvor mye hcg vi produserer.

Tror ikke du skal bekymre deg, det er jo bare 4 dager om å gjøre, tror ikke det er unormalt :) men du kan jo få tatt en blodprøve som måler hcg i blodet hos legen din om du ikke klarer å slappe av for det :)

Jeg bekymret meg også! Men plutselig ble de sterkere :)

Detter er

9 dpo
10 dpo
11 dpo
12 dpo

Økte ikke så mye de dagene!ImageUploadedByBV Forum1456562082.916069.jpg

Jeg bekymret meg også! Men plutselig ble de sterkere :)

Detter er

9 dpo
10 dpo
11 dpo
12 dpo

Økte ikke så mye de dagene!Vis vedlegget 163696

Dette gjør jo til at jeg kanskje kan slappe litt mer av :-) så utrolig deilig å se andre har hatt samme bekymring! Ikm i dag, så håper tanta holder seg langt vekke!!

God morgen, fruer! Hva betyr dpo egentlig? Dager etter eggløsning...? Jeg har også lest at det varierer mye hvor høyt hcgnivået stiger hos hver enkelt. Men man kan jo klart se at det øker på de testene du viser, selv om det går sakte. Alt er trolig i skjønneste orden. Jeg har bare tatt to tester. Den ene fire dager før forventet mens, og da vistes ingenting. Svak positiv test på dagen.

God morgen, fruer! Hva betyr dpo egentlig? Dager etter eggløsning...? Jeg har også lest at det varierer mye hvor høyt hcgnivået stiger hos hver enkelt. Men man kan jo klart se at det øker på de testene du viser, selv om det går sakte. Alt er trolig i skjønneste orden. Jeg har bare tatt to tester. Den ene fire dager før forventet mens, og da vistes ingenting. Svak positiv test på dagen.

DPO= days past ovulation
Altså dager etter eggløsning som du sa;-) ja heldigvis ser jeg jo en økning, så får satse på at de blir bare sterkere og sterkere:-) gratulerer til deg også:-)

Du begynte å teste veldig tidlig, akkurat som meg. Så testene kan være ganske svake i en uke/ halvannen. De vil nok bli sterkere etterhvert!

Sniker fra september :)
Dette var jo en kjempefin stigning! Ikke noe å bekymre seg for :) lykke til!

ImageUploadedByBV Forum1456650027.470201.jpg

Vil ikke si den nederste har steget siden i går... Arg...

Men ser at så mange har sterke streker.. Håper den digitale viser positiv i morgen! Tanta har ikke kommet da, så det er jo en trøst:-)

Men ser at så mange har sterke streker.. Håper den digitale viser positiv i morgen! Tanta har ikke kommet da, så det er jo en trøst:-)

Nå synes jeg det skjer noe! :-) når jeg er 4+1 i morgen, hva kan jeg forvente meg på en digital test? 1-2 uker?

Nå synes jeg det skjer noe! :-) når jeg er 4+1 i morgen, hva kan jeg forvente meg på en digital test? 1-2 uker?
Hvis du er 4+1 i morgen og skal ta testen i morgen så kan nok både 1-2 og 2-3 være normalt. Det er veldig individuelt hvor fort en produserer hcg. Jeg tok en digital som viste 2-3 på onsdag, da var jeg ca 4+3.

Back
Topp