Usikker på hvor langt jeg er på vei..

Bkno5070772

Andre møte med forumet
Noen som kan hjelpe? Jeg tok en test (ble tre til slutt) i dag, da jeg har fått noen symptomer i det siste. Strimmel slo ut knallsterkt på noen sekunder og digital viste 3+. Vi har ei lita ei fra før, så det er langt mellom hyrdestundene. Enten ble jeg gravid 14/2 eller 22/1. Utifra testene - hva er mest sannsynlig? Tror dere? Skal til legen og. Kanskje stor forskjell, så må nesten vite...

Du kan vel egentlig ha blitt gravid 14/2 óg. Siden du da ville vore 5+1 no og då er det jo ein liten sjans for 3+ på digital idag :) Når var forrige mens da? Tipper legen henviser deg til tidlig UL så du finner ut av det :)

Jeg hadde satt en finger på 22/1. Vet du ikke når du sist hadde mensen?

Du kan også ha blitt det 14. feb. Her var unnfangelsen 13. eller 14. feb. Jeg fikk 3+ på CB på mandag, altså 3 dager siden. Hadde nok fått sånne sterke streker om jeg hadde testet strimmel i dag. Men det kan sikkert også være 22. Jan :)

Jeg ble gravid 14/2 og har også fått 3+ på testen for flere dager siden og sterk strek [emoji5] lykke til hos legen!

Takk for svar! Jeg er usikker fordi jeg har hatt en veldig ustabil syklus etter pilleslutt i august. Dette kom veldig overraskende på, så jeg testet ikke før jeg plutselig var svimmel og øm i puppene. Da fattet jeg mistanke.... har bestilt legetime, så skal dit på torsdag:)

Back
Topp