Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg?Så i en annen tråd du var syk? Da ville jeg vurdert å dra inn så du slipper dra når og hvis du blir enda slitnere/dårligere. Men det er vurderinga jeg ville gjort på egne vegne, vet ikke hva som gjør deg tryggest. Masse lykke til!!
Takk, og takk for svar!
Må ta i mot ei datter som kommer hjem fra trening snart, så får jeg vurdere etter det
Å herres! Det høres ut som et mareritt. Veldig glad det gikk bra til sluttHei!
Det går veldig bra nå!
Fødte en gutt 00.03 den 24.august. Rask fødsel med uerfaren jordmor!
Fostervannet gikk og var veeeeeldig grumsete. Jordmor hadde ikke kontroll på babyens puls og gutten satt fast ved skulder.
Mannen maste veldig om overvåkning av fosterlyden og risikoer ved såpass tilgriset fostervann.
Ble etterhvert kontaktet ei annen jordmor, som raskt bare deo gutten ut! Han var livløs og blå. Rommet ble fylt av leger og helsepersonell og gutten ble lagt i kunstig koma og nedkjøling til 33,5 grader de neste 72 timene. Vi foreldre fikk ingen svar, annet enn at gutten hadde vært uten oksygen i 5 minutter og hjerneaktiviteten var lav.
Det var ei lang uke på sykehuset! Men MR-bilder av hodt viser ingen tegn til skade
Gutten utviklet seg som normalt nå, også fåe vi tett oppfølging de første 6 leveår
Ja, det var (for å være helt ærlig) et mareritt, men veldig glad for å ha en gutt som utvikler deg helt normalt nåÅ herres! Det høres ut som et mareritt. Veldig glad det gikk bra til slutt