Usikker om hjerteaktivitet på embryo. Må vente en uke. Noen fler som har opplevd det som plutselig så hjertet slå alikevel. 7 uker ca

lamelia

Flørter med forumet
Hei.
Var hos ultralyd jordmoren mandag og fikk beskjed om at hjerte kanskje ikke slo. Hatt på følelsen at ikke alt er som det skal. Fikk henvisning på ahus og ringte i dag og fikk øhjelp. Var ennoverlege og en lege men de var usikre så må vente enda lenger. 1 uke til. Det som skulle være å se hjertelyden ender liksom i at faktisk ikke de ser det. Egentlig etter mens er jeg 9 uker. Mens jeg var på kontroll hos gynekologen min sa han at jeg var 5 uker så ble satt tilbake to uker. Da burde de sett hjerte. Helt fra starten har hcg vært lavt. Nå viser den 2210 mandag. Får svar på gårsdagen i morgen. Da vet jeg mer. Ingen blødninger eller smerter og fortsatt gravidsymtomer. Andre som har opplevd dette?

Jeg har ikke opplevd det samme (venter på svar om jeg er gravid nå, og det er eventuelt første gang). Ville bare si at jeg sender masse fine tanker din vei, for en nervepirrende uke du må ha:Heartred Selvom det ikke er mine egne erfaringer har jeg lest i kommentarene her flere steder at andre også har opplevd tvil om liv på tidlig UL og så ventet en uke for å finne fullt av liv der inne:Heartred

Back
Topp