Usikker og bekymret

Bkno3327562

Første møte med forumet
Jeg hadde første dag i siste mens den 27 april og får 4 dager siden tok jeg 4 positive tester, 2 billigtester fra kiwi og 2 CB. I dag tok jeg 2 CB til bare får å betrygge meg selv, den ene tok jeg i 10 tiden og kom ut sterkt positiv, mens den andre tok jeg i 1-2 tiden og kom ut positiv men veeeeeldig svakt. Jeg bekymrer meg utrolig mye for at ting ikke er som det skal. Jeg har typiske symptomer som murringer ned nede, veeeldig ømme pupper, svimmel og småkvalm. Jeg får ikke til og betrygge meg selv. jeg mistet for 7 år siden og vi har prøvd av å på siden da. Men siden den gang har jeg gått ned 50 kg i vekt å 4 mnd etter vi forsøkte igjen sitter jeg da her. jeg høres vell egentlig lattelig ut, men det er vondt å gå å ha det slik å gå å være redd. Jeg har kontaktet legen min å fikk ikke time hos ham før 25 juli. Så i sted ble jeg så urolig at jeg ringte sykehuset å spurte om tidlig ultralyd. De mente dette var for tidlig så jeg fikk ikke komme inn før om 2-3 uker. jeg vet jo at 6 positive tester over 4 dager er ganske sikkert, men føler jeg trenger bekreftelse fra noen, hvem som helst i grunn...

det er bare bortkastet og ta tester samme dag til forskjellige tidspunkter, slapp av og ta heller en test om noen dager, hvis du er usikker går det ann å spørre din lege om du kan ta hcg prøver så du kan se om den stiger eller synker, da får du klart bilde om hva som skjer:) hvis det ikke kommer mye blødning så tror jeg det skal gå bra :) slapp av du :)

Gratulerer :)

Kjenner til det der! Går selv og venter på brev i posten om tidlig ultralyd. Må vite at alt er i orden!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er jo om morgenen som gjelder :) utpå dagen kan urinen være så utvanna. Jeg ville ikke tenkt på det- skjønner med din historie at du er redd - men ta heller en ny test i morgen tidlig (og så ikke senere :) ) den er helt sikkert positiv ;)

Om du er så bekymret... hvorfor ikke henvende deg hos en privatklinikk? Får som regel time på dagen hos dem... :-)

Back
Topp