Bkno3327562
Første møte med forumet
Jeg hadde første dag i siste mens den 27 april og får 4 dager siden tok jeg 4 positive tester, 2 billigtester fra kiwi og 2 CB. I dag tok jeg 2 CB til bare får å betrygge meg selv, den ene tok jeg i 10 tiden og kom ut sterkt positiv, mens den andre tok jeg i 1-2 tiden og kom ut positiv men veeeeeldig svakt. Jeg bekymrer meg utrolig mye for at ting ikke er som det skal. Jeg har typiske symptomer som murringer ned nede, veeeldig ømme pupper, svimmel og småkvalm. Jeg får ikke til og betrygge meg selv. jeg mistet for 7 år siden og vi har prøvd av å på siden da. Men siden den gang har jeg gått ned 50 kg i vekt å 4 mnd etter vi forsøkte igjen sitter jeg da her. jeg høres vell egentlig lattelig ut, men det er vondt å gå å ha det slik å gå å være redd. Jeg har kontaktet legen min å fikk ikke time hos ham før 25 juli. Så i sted ble jeg så urolig at jeg ringte sykehuset å spurte om tidlig ultralyd. De mente dette var for tidlig så jeg fikk ikke komme inn før om 2-3 uker. jeg vet jo at 6 positive tester over 4 dager er ganske sikkert, men føler jeg trenger bekreftelse fra noen, hvem som helst i grunn...