....usikker nå...

RAB

Glad i forumet
...har prøvd en eeeevighet med å få den berømte streken der....tok en test (en sensetiv som er kjøpt på nett), og den viser en svaaaaak strek....men jeg leste av senere enn det som sto på anvisningen....så den kan kanskje vært falskt svar...tok en til og den viser ingenting.....tror muligens det er en antydning..men er så svakt at det umulig kan telle...allikevel vekket den første testen et farlig håp i meg.... i så fall kommer jeg til å bli mamma rundt 2. januar <3 etter mine beregninger :-D

Håååper at det er miiin tur nå....har ventet nesten et helt år.....
 
sjekket for moro skyld den siste testen...for å se om den hadde forandret seg...og det hadde den ikke....så kaaaanskje....
 
Krysser fingrene for deg! ta en test igjen om noen dager. Når er ikm? Jeg fikk ikke positiv før ikm-dagen, så tvi tvi
 
IKM er mandag :-) fikk 2 svakt positive i dag også :-) trooor vi har klart det :-D

Skal kjøpe en tradisjonell test og prøve den :-) litt redd også....
 
Strek er strek så dette høres jo lovende ut!!! :-)

Spennende å¨høre om testene blir sterker
 
Ja strek er strek. Så Gratulerer! :-D Kjøp en digital, kansje det går opp for deg når du får det svart på hvitt
 
Takk takk :-D og jeg ER gravid!! Tok CBtest i dag og det er absolutt ingen tvil <3
 
Grattis, så koselig :)
 
Gratulerer så masse! Heldiggrisen. Håper jeg kan følge etter med en positiv test om noen uker jeg også:)
 
Back
Topp