Usikker nå

mammaspire

Flørter med forumet
Fredag kom jeg hjem fra jobb med magesmerter. Vi reiste på fjellet, og lørdag morgen begynte jeg å blø. Ingen annelse om hvor mye pga at det er snurredass på hytta. Men vi ringte legevakten siden smertene kom tilbake på lørdag ettermiddag. Da fikk vi beskjeed om å vente til i dag før vi kom inn. Jeg har nå vært på legevakten (og heldigvis traff jeg min egen lege der). Hun trodde det kunne være snakk om SA. Men vil ha meg inn til blodprøve på onsdag. Krysser fingrene for at "mini" klorer seg fast fortsatt. emoticon

Huff, så grusomt. Og ventetiden før du får vite er ikke noe greit..
Krysser også fingre for deg! 

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!! Ingen god følelse det der

Mammz87 skrev:
Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!! Ingen god følelse det der

Signerer!

Zpire skrev:
Huff, så grusomt. Og ventetiden før du får vite er ikke noe greit..
Krysser også fingre for deg! 

Tusen takk til alle som kryssser fingerne for oss. Vi tok en tur til på legevakten i dag siden blødningen har stoppet opp, og er mindre enn vi først trodde. Der tok de blodprøve (null-prøven) og urinprøve. Urinprøven er fortsatt positiv. Vi venter til onsdag (på litt tid for å analysering) for å se om hcg stiger eller synker. Kryser fingrer for stignig i hcg. Fikk ikke vite hva den lå på nå. Blodprøven blir sendt til sykehuset for analysering i morgen.

Michelle3 skrev:
Krysser fingrene for deg, og håper alt går bra :)

Skogsdyret skrev:
Krysser fingre for deg og lille spire emoticon

Nå tror jeg ikke det er noe håp lenger. Hcg-prøven fra mandag viste 131, noe som er veldig lavt i forhold til hvor langt jeg mener jeg er på vei. Derfor kan jeg herved strykkes fra listene. Men vi håper at det sitter en ny spire snart hos oss også. Lykke til videre

Å nei så trist. Håper det blir full klaff raskt igjen.

Back
Topp