Usikker, men sniker

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Fikk positiv test i kveld (går). Men har mistet tidlig før, så tør ikke juble enda.
Tar en ny test nå til morningen.
1e6071fdd15864f2867a71d979b10275.jpg

Foreløpig termin blir 5.desember [emoji4]

Fikk positiv test i kveld (går). Men har mistet tidlig før, så tør ikke juble enda.
Tar en ny test nå til morningen.
1e6071fdd15864f2867a71d979b10275.jpg

Foreløpig termin blir 5.desember [emoji4]

Gratulerer så mye! Samme termindato som meg[emoji173]️ men jeg tørr heller ikke å juble helt enda, fikk svak positiv i dag! Så tenker å ta en digital på lørdag :)

Gratulerer så mye! Samme termindato som meg[emoji173]️ men jeg tørr heller ikke å juble helt enda, fikk svak positiv i dag! Så tenker å ta en digital på lørdag :)

Gratulere til deg også [emoji4] Moro at vi er helt likt [emoji4]
Jeg har mista tidlig før, så derfor tør jeg ikke juble så høyt enda. Men håper det går veien [emoji4]
Fikk så knallpositiv test på kveld i går, så da måtte jeg prøve digitalt i dag.

Gratulere til deg også [emoji4] Moro at vi er helt likt [emoji4]
Jeg har mista tidlig før, så derfor tør jeg ikke juble så høyt enda. Men håper det går veien [emoji4]
Fikk så knallpositiv test på kveld i går, så da måtte jeg prøve digitalt i dag.

Tusen takk! Jeg har mistet 2 ganger i uke 9, så jeg våger ikke å juble før jeg har kommet meg forbi de ukene der..

Tusen takk! Jeg har mistet 2 ganger i uke 9, så jeg våger ikke å juble før jeg har kommet meg forbi de ukene der..

Ser den. Har du noen fra før?
Jeg har en BO bak meg (tom fostersekk) og 3-4 SA. Alle SA skjedd før uke 5. Derfor skal jeg til legen i dag å få progesteron og blodfortynnende. Fikk det sist, og resultatet fylte 2 på søndag.

Gratulerer og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)

Back
Topp