Usikker.. Litt redd kanskje..?

tullmusa

Forumet er livet
Hei folkens! [:D]

Uff, nå er jeg blitt skikkelig lat når det gjelder å komme inn på forumet. Jobber så mye kveld at når jeg kommer hjem er det eneste jeg tenker på senga. Sooove! [&o]

Ellers er jeg kommet i en ny fase når det gjelder prøving, tror jeg..
Jeg tenker ikke så masse på å bli gravid lenger, og samboer'n vil ikke ha sex på EL dagen, for da blir det som om vi prøver sånn skikkelig. Han vil heller ta det som det kommer, og er klar over at jeg kan bli gravid dagene før EL og. Men han vil altså ikke på selveste dagen. Jeg må si meg litt enig med han. Kjenner jeg blir litt svett på dagen..
Tør jeg ha sex? Er jeg virkelig klar? Vil jeg ha barn nå?

Jeg er så utrolig forelska i kjæresten min, og vi har det helt fantastisk sammen! Tenker masse på ting jeg vil gjøre sammen med han, med eller uten baby. Har lyst på barn, og det blir jo ikke bedre av at det svermer av babyer og gravide jenter rundt meg. Han sier at det er babyboom her nå, mange unge jenter som får, og at jeg vil bare føler meg ensom.. Jeg er litt enig, men samtidig så vil jeg ha..
Men når det kommer til stykket. EL er like rundt hjørnet, så blir jeg livredd!! Hjertet dunker, og alt går rundt for meg.. Er det flere som føler det samme? [&o]

Hilsen Tullmusa! [:D]

Kan ikke si at jeg føler det samme som deg, men jeg føler til tider at det er vanskelig å ha sex akkurat rundt el for det blir
lissom så "pliktsex" selv om det ikke skal bli det...

Kanskje dere skal ta det med ro en stund, vet det ikke er så lett da, men prøve å tenke på litt anna kanskje...

Lykke til!!!

må si meg enig med deg der.[:D]

Jeg vet ikke når jeg har el,jeg- så her er det ingen pliktfølelse på noe tidspunkt [:D] Men det er jo en stoor avgjørelse å ta det å skulle sette barn til verden. Jeg syns det taler til din fordel (Tullmusa) at du virkelig tenker i gjennom det!!! Mi teori er at man får så uendelig mye mer enn det man må ofre [:D][:D] Lykke til videre [:D][:D][:D]

Takk for svar![:)]

Det er jo ikke det at jeg stresser med å bli gravid.. Tenker egentlig veldig lite syklus til daglig, men jeg vet når det nærmer seg EL, og da sjekker jeg kalenderen, bare for å være helt sikker. Vet jo at man kan bli gravid dagene før EL, og vi har jo hatt sex flere ganger før, men det er bare selve EL dagen jeg virkelig skjønner alvoret. Sier jeg er en prøver, for innert inne er jeg jo det. Men som kjæresten min sier, så tar vi det som det kommer, selv om det er sterkere fra min side.

Uff, tenker på om skal prøve å bare skyve tanken på å bli gravid fra meg. Blir sliten av å tenke fram og tilbake. Men det er sant som du sier Godhjerta, at dagen jeg ser to blå kommer jeg til å være overlykkelig.

Jeg kan jo også tilføye at jeg er en sjalu person med dårlig selvtillit. Er så redd for at kjæresten min skal syntes jeg er stygg i kroppen etter graviditeten, at han skal begynne å ønske jeg hadde en annen kropp. Vil så gjerne være fin for han. Er redd han ikke vil ha en kropp som bærer preg av å ha bært fram et barn. Selv om det er naturlig, og jeg vet han elsker meg. Og siden jeg er så sjalu er jeg redd jeg ikke kommer til å tåle at han så mye som ser på en undertøysreklame. Tenker at han sikkert skulle ønske jeg så sånn ut.. Sukk![&o]

Pratet med en venninne her om dagen om hvor godt det er med litt å "ta i" på kjærestene våre, og da tenkte jeg som så.. At jeg skulle ønske mannfolk kunne snakke sånn sammen de og.. Vet ikke om de gjør det da, men jeg har jo mine tvil..

Unnskyld meg for all sytingen.. Er bare skikkelig tankefull i kveld..

tror ikke du behøver å bekymre det for om kjæresten din skal velge deg bort fordi du har en kropp som bærer preg av at du har født..
sannsynligvis vil han se på hvert eneste strekkmerke med kjærlighet, for det er beviser på det flotte underet du har båret fram til han...

gubben min kan ligge å beundre og stryke den slappe, stripete magen min i evigheter med et salig smil om munnen, og han tenner om mulig enda mer på kroppen min nå etter fødselen!

og tror dessuten at du blir en flott mor, for du tenker tydligvis grundig igjennom det å få barn... lykke til med prøvinga!

Å, tusen takk for koselige svar! [:)]

Jeg tror ikke han ikke vil like kroppen min etter et svangerskap, men jeg blir jo alikevel litt redd for det.. Er jo sikkert flere som tenker det samme da, så jeg er vel ikke alene om det.[8|]

Så koselig han kjæresten din er mie! Har litt appelsinhud på rompa, og litt nedover lårene, og når jeg spør om han syntes det er ekkelt så sier han at det ikke gjør noe, og at jeg er fin. Men jeg har alikevel problemer med å tro det! Hvis jeg har et skjørt på meg, og spør om appelsinhuden vises og han sier nei, så kan jeg bli irritert, for JEG ser den! Jeg er nok litt vanskelig kanskje.. Er så viktig for meg at han skal syntes jeg er den fineste av alle!

Men det er jo som du sier mie, kan jo passe litt på hva jeg spiser og sånt så jeg ikke legger på meg mer enn nødvendig. Er jo litt overvektig fra før, men har stor benbygning, og bred over hoftene. Bra til å bære barn på! Hehe![:D]

Back
Topp